Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "سید موسی حسینی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی سمنان در تحقیقات خود ، یک دفتر مشاوره خانواده در سمنان را که بدون مجوز های قانونی فعالیت می کرد را شناسایی و با دستور قضایی پلمپ کردند.

سرهنگ حسینی از مردم خواست برای  حل و فصل مشکلات خود به مراکز مجاز که دارای پروانه کسب و مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح هستند مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۷۴ نفر در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه نشست خبری صبح امروز خود که در محل شهرک آزمایش برگزار شد، نسبت به افزایش تصادفات رانندگی منجر به فوت در ایام سفر‌های نوروزی هشدار داد و گفت: از نظر پلیس حتی یک مورد فوتی در تصادفات هم زیاد است و باید متوقف شود. همانطور که قبلا هم اعلام شده بود طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی از ۲۴ اسفندماه در جاده‌های کشور آغاز شده است و متاسفانه در طول این دو روز، ۷۴ نفر در تصادفات رانندگی جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمار نهایی از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود، گفت:، اما آنچه که قطعی است این است که در طول این دو روز حداقل ۷۴ در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۷۱۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنیم درباره مهم‌ترین تصادفات این دو روز گفت: در این مدت سه فقره تصادف شدید داشتیم. در استان فارس، تصادف پژو و پراید باعث فوت سه نفر شد. همچنین در محور خرمشهر به اهواز نیز تصادف پژو و سمند پنج فوتی برجای گذاشت. در استان هرمزگان هم واژگونی یک سوختکش سبب مرگ چهار عضو یک خانواده شد.

حسینی تصریح کرد: تاکید ما و خط قرمز ما در طرح نوروزی تخلفاتی نظیر رانندگی با سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و. است. همچنین رانندگان به هیچ عنوان نباید در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • کارکنان پلیس ایستگاه نوروزی جان یک خانواده را دشت نجات دادند
  • ضرورت اجرای مصوبات اخیر جلسه شورای فرهنگ عمومی در نوروز
  • برخورد با مجرمان تعطیلی بردار نیست
  • عاقبت تلخ عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه
  • هشدار ؛ در ایام عید به وایفای‌های (WiFi) رایگان متصل نشوید
  • تلاش برای تبدیل مفاهیم قرآنی به مطالبه‌ عمومی در«زندگی با آیه‌ها»
  • کاهش سرعت مجاز اتوبان پاسداران به ۶٠ کیلومتر در ساعت
  • فوت ۷۴ نفر در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی
  • مدرس حوزه علمیه قم: رفتار طلبه قمی غیرقابل توجیه است | آن خانم ترجیح می‌داد کشیده بخورد!
  • دو خبر فرهنگی و اجتماعی از دوشهرستان