Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@15:07:58 GMT

فرماندار گلپایگان برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۰۰۹۴

فرماندار گلپایگان برکنار شد

‍‍‍‍‍‍

مهرعلیزاده استاندار اصفهان با برکناری حسین فراست فرماندار گلپایگان، محمدرضا توسلی بخشدار مرکزی این شهرستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب کرد.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را اخراج کرد

ولودیمیر زلنسکی، دستور برکناری الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را از سمت خود امضا کرد.   به گزارش ایرنا، ولودیمیر زلنسکی روز سه‌شنبه الکسی دانیلوف را از سمت دبیری شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین برکنار و الکساندر لیتویننکو که تاکنون ریاست سرویس اطلاعات خارجی را بر عهده داشت به عنوان وزیر جدید امنیت ملی منصوب کرد.   در متنی که روز سه‌شنبه در سایت زلنسکی منتشر شده، آمده است: آلکسی میاچسلاوویچ دانیلوف از سمت دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین برکنار شد.   زلنسکی طی حکمی دیگر، الکساندر لیتویننکو، رئیس سرویس اطلاعات خارجی اوکراین را به سمت دبیر شورای امنیت ملی و دفاع منصوب و از سمت فعلی برکنار کرد.   اولگ ایواشچنکو نیز به عنوان رئیس جدید سرویس اطلاعات خارجی اوکراین منصوب شد.   هیچ دلیلی برای برکناری دانیلوف، که در اکتبر ۲۰۱۹ (آبان ۱۳۹۷) این پست را بر عهده گرفت، ارائه نشده است اما این اتفاق در سومین سال جنگ روسیه علیه اوکراین رخ می‌دهد.   به گزارش ایرنا، در سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۲)، زلنسکی وزیر دفاع اوکراین و شش معاون وزیر دفاع را احتمالاً به دلیل تلاش‌های ضعیف برای مقابله با نیروهای روسیه برکنار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • زلنسکی دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را اخراج کرد
  • کاظم صدیقی برکنار شد؟
  • کاظم صدیقی برکنار شد؟ /جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد