Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:26:30 GMT

عزم جدی شهرستان در حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۰۴۱۸

عزم جدی شهرستان در حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان

فرماندار شهرستان فاروج در نشست صمیمی با جمعی از مبتکران و نوآوران فاروج بر عزم جدی شهرستان در حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ هادی رجایی نیا، فرماندار شهرستان فاروج  در نشست با جمعی از مبتکران و نوآوران شهرستان فاروج گفت: طرح‌های دانش‌بنیان و واحدهای فن‌آور در توسعه پایدار شهرستان نقش مؤثری داشته و ما در شهرستان عزم جدی برای حمایت از این طرح‌های دانش‌بنیان و مبتکرین در تولید ایده و فکر و همچنین تجاری‌سازی آن‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی نیا به تعامل سازنده و همکاری متقابل فی‌مابین فرمانداری فاروج و پارک علم و فنی آوری استان اشاره‌کرده و گفت: که فراهم نمودن فضا و بستر مناسب برای ایده پردازی، تسریع در صدور مجوزهای لازم، تسهیلات حمایتی، حذف موانع و مشکلات موجود در این مسیر و ... را بخشی از برنامه‌ها برای این بخش است.

فرماندار شهرستان فاروج به برگزاری مستمر این نشست‌ها تأکید کرده و ادامه داد:فاروج دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل مناسبی است که حمایت‌هایی نیز در برخی حوزه‌ها مانند کشاورزی و دام‌پروری انجام‌شده، همچنین از حضور کلیه فعالین این عرصه و علاقه‌مندان کار در حوزه دانش‌بنیان و فن‌آور استقبال می‌کنیم.

 

انتهای پیام./

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی