Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام محسن طهماسبی استاد حوزه و دانشگاه سه‌شنبع شب در مراسم شب شهادت ام ابیها در جمع مردم زلرله‌زده کوهبنان در مسجد جامع این شهر به برخی ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ فاطمی یک فرهنگ انسان‌ساز است و حضرت زهرا (س) در اوج اقتدار و سرور زنان عالم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همسرداری، معرفت و انسانیت حضرت زهرا (س) بی‌نظیر است و در حقیقت فاطمه خود فاطمه است چون فضیلت‌های برتر و برگزیده‌ای دارد، بیان داشت: حضرت زهرا (س) به محرومان عنایت ویژه‌ای داشت.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در تنهایی باید با تفکر و تعبد به خدا توجه کنیم که این مهم از ویژگی‌های بارز انبیا و اولیای الهی است و حضرت زهرا (س) به این مهم توجه خاصی داشتند.

وی ابراز داشت: یکی از خطرناک‌ترین جریانی که انقلاب را تهدید می‌کند جریان اشرافی‌گری است که در مقابل جریان انقلابی قرار دارد که به مردم خدمت می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ساختمان جامعه نیاز به فنداسیون محکم دارد و در کنار آن پاسخگویی به مردم باید در اولویت باشد، کاری که مقام معظم رهبری مد ظله العالی مورد توجه دارند و حضرت امام خمینی(ره) هم بر حمایت از محرومان و فقرا تاکید فراوان داشتند.

طهماسبی با بیان اینکه عدم توجه به محرومان مانع حقوق و مطالبات مردم می‌شود، ادامه داد: ساختمان یک جامعه با فنداسیون عدالت اجتماعی برپا می‌ماند لذا انقلاب اسلامی که یک حرکت عدالت‌خواهانه است در جوانان متعهد روح خدمت‌رسانی به محرومان را زنده نگه می‌دارد.

وی بیان داشت: انسان باید ساختمان درون را به گونه‌ای بسازد که گناه آن را از پای در نیاورد در فرهنگ فاطمی سخنرانی، دفاع از حقیقت محض و...مد نظر است.

طهماسبی افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی  همواره بر عدالت تاکید فراوان دارند که این اصل باید مورد توجه همگان هم باشد.

و این مراسم با مداحی و نوحه‌سرایی میثم مطیعی مداح کشوری همراه بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این آئین سنتی برای احترام به آب و پیراستن آن از رسوبات و نهشته‌های طبیعی است که هر سال در اوایل فصل بهار با حضور جمعی از اهالی روستای کذاب برگزار می‌شود.

این مراسم با مشارکت مردمی و حضور همه جانبه سالمندان و جوانان قرن‌ها است که در این روستا برگزار می‌شود و دارای آداب و رسوم خاصی است.

ساکنان روزستا در یک روز خاص در اویل فصل بهار با اجتماع در محل مسجد جامع روستا به محل چشمه حرکت کرده و مسیر چند کیلومتری چشمه تا ورودی روستا را از علف‌های هرز و آشغال‌های انباشنه شده در مسیر پاکسازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎
  • برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب
  • برگزاری آیین اربعین شهید امنیت در روستای گنجه ای
  • برگزاری آیین سنتی جوی روبی در روستای کذاب