Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@09:25:08 GMT

وضعیت صنعت هواپیمایی کشور مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۰۷۹۰

وضعیت صنعت هواپیمایی کشور مطلوب است

زاهدان- فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور گفت: صنعت هواپیمایی کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار صفر علی موسوی امروز در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموریت حفاظت ازفرودگاه‌ها به دلیل حساسیت بالا توسط امام خمینی (ره) به طور مستقیم به سپاه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: صنعت هوانوردی دارای حساسیت‌های فراوانی است از این رو مردمی بودن و سازگاری با روحیات مردم از طریق تکریم ارباب رجوع یک ویژگی مهم در بحث فرودگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه، وضعیت فرودگاه‌ها مطلوب است، گفت: یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان هرسال به عنوان یگان برتر معرفی می‌شد.

سردار موسوی با اشاره به فعالیت‌های فرمانده سابق یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: سرهنگ شهرکی پور با صداقت پای کار آمد و با صداقت خارج شد و این ویژگی باید توسط همه مسئولان مد نظر قرار گیرد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: نگاه‌ها به مسئولیت‌ها باید امانت باشد سرهنگ پاسدار شهرکی پور این امانت را گرفت و بهتر آن را برگرداند و در مدت فعالیت خود نیز به نحو احسن به وظایف محوله عمل کرد.

وی ادامه داد: ارتباط، دوستی و محبت با کارکنان کلید موفقیت در اهداف یک سازمان است و این ارتباط باید در سطح مختلف اداری برقرار شود.

ادامه داد: پاسداران با توکل به خدا متوسل به ائمه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، و به شکر خداوند در همه عرصه ها موفق هستند.

 در پایان این مراسم اززحمات سرهنگ پاسدار شهرکی پور تجلیل و سرهنگ پاسدار محمد رضا امین افشار به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان سیستنان و بلوچستان منصوب شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری

حسین هاشمی اظهار داشت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

وی افزود: مرکز انتقال خون شهرکرد از ساعت ۰۷:۳۰ دقیقه تا ۲۴:۰۰ فعال بوده تا افراد روزه دار بعد از افطار هم بتوانند برای اهدای خون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

مراجعه ۸۵۰ نفر به مراکز اهدای خون چهارمحال و بختیاری

هاشمی اضافه کرد: پارسال هیچ فرآورده خونی از سایر استان‌ها به وارد نشد و خون مورد نیاز هر ۹ مرکز درمانی موجود در استان از سوی خود مردم استان تأمین شد؛ حتی خون‌ها مازاد بر مصرف بیماران استان برای جلوگیری از ضایعات به استان‌های دیگر نیز ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری