Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@11:46:34 GMT

قم|عدم تکریم ارباب‌رجوع در برخی ادارات استان قم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۱۲۴۴

قم|عدم تکریم ارباب‌رجوع در برخی ادارات استان قم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با انتقاد از برخی رفتارهای نامناسب ادارات دولتی استان قم گفت: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه به دلیل عدم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات دولتی استان است. ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس اسکندری در جلسه شورای عمومی استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: باید در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های درخور توجه تری نیز اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح ساماندهی ویترین و سر درب مغازه‌ها با توجه به شرایط موجود در جامعه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به صلاح نیست، چراکه رکود موجود در بازارها و فروشگاه‌های استان ظرفیت و توان پرداخت طرح‌های تغییر ویترین و سر درب فروشگاه‌ها را ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اگر ضابطه‌ای در اصناف و صنعت و معدن وجود داشته باشد می‌توان مسئله سر درب و ویترین مغازه‌ها به‌درستی تدبیر شود و از دخالت سازمان‌های دیگر که در حوزه تخصصی آن‌ها نیست هم جلوگیری به عمل آورد.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تکریم ارباب‌رجوع در ادارات دولتی استان قم ابراز کرد: سیمای بد شهر تنها در مسئله فرهنگ عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود، بلکه تکریم ارباب و رجوع مهم‌ترین امری بوده که باید درزمینهٔ ادارات دولتی در نظر گرفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با انتقاد از برخی رفتارهای نامناسب ادارات دولتی استان قم عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه به دلیل عدم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات دولتی استان است.

اسکندری افزود: در راستای معرفی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در ماه‌های اخیر 20 عنوان کتاب در بخش‌های مختلف در استان قم رونمایی و معرفی‌شده که از نظر بار محتوایی نیز بسیار قابل‌توجه و مهم بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این جلسه گفت: خبرگزاری دفاع مقدس استان قم در بین 30 خبرگزاری دفاع مقدس موجود در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده که از این منظر نیز بسیار ارزشمند است.

احمد حسینی با تأکید بر اهمیت حمایت‌های ناشران پیرامون کتب دفاع مقدس عنوان کرد: دو ناشر استان قم درزمینهٔ دفاع مقدس حائز رتبه‌های برتر کشوری شده‌اند، همچنین در 9 ماهه نخست سال جاری 1500 دانشجوی دانشگاه‌های مختلف استان قم 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس را در دانشگاه‌های مختلف استان سپری کردند.

33 هزار واحد صنفی در استان قم وجود دارد

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم نیز در این جلسه ابراز کرد:  کار ساماندهی ویترین و سر درب‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌های شهر قم در حوزه وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده و اجرای این طرح سبب سردی فضای کسب‌وکار در استان می‌شود.

یونس عالی پور ادامه داد: بیش از 33 هزار واحد صنفی در استان قم وجود دارد که گرفتن مجوز و تغییر برای ویترین‌ها و سر درب‌ها باید طبق قانون نظام صنفی توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته و از دخالت دستگاه‌های دیگر جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فرق و تفاوتی بین شورای سیاست‌گذاری فرهنگ عمومی و اجرای مصوبات این شورا وجود داشته باشد تا روند اجرای امور در ریل منطقی و قانونی خود قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است

ایسنا/لرستان امام جمعه دلفان با تاکید بر به توجه به تأثیر فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف زندگی جوانان، نوجوانان گفت: در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امروز نهم فروردین‌ماه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دلفان با اشاره به اهمیت تکریم اصحاب فرهنگ و هنر اظهار کرد: تکریم فرهنگ، هنر و ادب باید در عمل دیده شود.

امام جمعه دلفان خاطرنشان کرد: تکریم جایگاه هنر و ادب فرصتی برای اندیشیدن به مسئولیت‌هایی است که نسبت جامه هنری‌مان داریم.  

خانی بیان کرد: هنر مهم‌ترین تاثیر را بر دل، ذهن و فکر و اندیشه نوجوانان جوانان امروزی که مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار دارند می‌گذارد.

وی ادامه داد: هنر و ادب در فضای زیست مشمئزکننده امروزی جهان نیازهای بشری را به جهان عرضه می‌کند و در نظم نوین جهانی جایگاه هنر و ادب برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه هنر خالی از حکمت و مفاهیم متعالی خلقت نیست، بیان کرد: قدرت تاثیرگذاری هنر در سطح جامعه همیشه برای ما روشن بوده است.

خانی اضافه کرد: هنرمند با ذائقه خود در خدمت جریان روشنگری قرار می‌گیرد و باید نسبت به هنر تعامل دو جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد هنر افزود: خوشبختانه از نظر هنر و ادب و شعر از حیث کمی و کیفی شاهد توسعه هستیم و امروزه تولیدکننده سرمایه‌های معرفتی در قالب هنر و مفاخر ارزشی اسلامی و دینی هستیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های موجود هنری در شهرستان دلفان بیان کرد: لازم است نیازهای جامعه هنر و ادب این شهرستان بیشتر بررسی و رصد شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می‌شود
  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع