Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: جسد متعلق به فردی حدودا ۳۰ ساله با قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۶۰ کیلوگرم و مو‌های متوسط مشکی رنگ و ریش و سبیل مشکی رنگ و دندان‌های ناقص و خراب و خالکوبی، طرح شمع بروی بازوی راست و ملبس به ژاکت سرمه‌ای و تکپوش مشکی رنگ طرح دار که بروی آن UA حک شده و پیراهن آستین کوتاه چهارخانه سرمه‌ای کرم وشلوار شش جیب سبز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است از تمامی شهروندان درخواست می‌شود نسبت به شناسایی مقتول و اولیاء دم آن اقدام و هرگونه اطلاعات خود را طریق شماره‌های ۰۷۱۳۷۱۸۴۱۰۵ یا ۰۷۱۳۷۱۸۴۱۴۴ به اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی فارس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

شناسایی جسد کشف شده در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس

مسعود حقیقت اعلام کرد: براساس آمار بارندگی بهاری اخیر که در ۴۴ ایستگاه فارس و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به ثبت رسیده است، فیروز آباد با ۱۰۴ و چهار دهم میلی متر پیشتاز است و در شیراز هم ۲۴ و پنج دهم میلی متر باران باریده است.

او اظهار کرد: پس از فیروز آباد که صدرنشین شد، نورآباد ممسنی با ۹۱ و هشت دهم میلی متر، میمند با ۸۳ و سه دهم، قیرو کارزین با ۶۳ و ۶ دهم، کازرون و خنج با ۵۸ و چهار دهم، کوار با ۴۷، جهرم با ۴۲ و یک دهم، زرین دشت با ۴۱ و چهار دهم و سپیدان با ۴۰ و ۲ دهم در رتبه‌های بعدی جای دارند.

حقیقت اضافه کرد: در سایر ایستگاه‌ها هم از ۳۷ تا یک میلی مترباران گزارش شده است و میزان بارندگی اخیر در شیراز ۲۴ و پنج دهم و در شهرک گلستان شیراز هم ۳۱ و هشت دهم به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: میانگین بارندگی اخیر در فارس ۲۴ و پنج دهم میلی متر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر