Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@02:29:49 GMT

خانواده هاشمی از شکایت رسانه ای خود گذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۱۵۵۰

خانواده هاشمی از شکایت رسانه ای خود گذشت

وکیل خانواده آیت‌الله هاشمی، رضایت این خانواده از سایت‌های تسنیم، جهان و صراط‌نیوز را اعلام کرد.

به گزارش صدای ایران محمدصالح نقره‌کار با اعلام این خبر گفت: سایت‌های تسنیم و جهان و صراط نیوز در دی ماه سال ۹۴ مبادرت به نشر خبری با تیتر "رانت خواری میلیاردی دفتر هاشمی و اقساطی که ۸ سال پرداخت نشد" کردند که در آن زمان بیت و دفتر مرحوم آیت‌الله هاشمی با تکذیب خبر فوق مبادرت به طرح شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وکیل خانواده آیت‌الله هاشمی ادامه داد:‌ شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه با صدور قرار تامین کفالت، جلب به دادرسی کرد و دادستان تهران طی قرار مجرمیت با عوان نشر اکاذیب پرونده را به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال کرد.

وی با بیان اینکه جلسه رسیدگی به این پرونده یکشنبه هفته جاری در دادگاه مطبوعات برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه برگزاری در حضور هیات منصفه، کیفرخواست قرائت شد و با استناد به اینکه هیچ دلیلی وجود نداشته که وامی از سوی دفتر و بیت آیت‌الله هاشمی درخواست شده باشد و قصد تخریب و تشویش اذهان توسط متهمان محرز بود، نماینده دادستان تقاضای مجازات مدیران مسئول سایت‌های جهان و تسنیم و صراط نیوز را کرد.

نقره‌کار گفت: در ادامه جلسه به عنوان وکیل مدافع شاکیان، مراتب اعلام رضایت را به قید تصریح و با تاکید بر عذرخواهی و تنبه و عدم هتک در آتیه ابراز کردم و خواستار جبران بهتان ناروا از باب مسئولیت وجدانی و مقتضای اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای و تکلیف شرعی شدم

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود،‌ خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواده‌اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • شعام: «نور نیوز» ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی