Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:20:08 GMT

تصادف خونین درمحور سنخواست - جاجرم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۱۶۴۱

تصادف خونین درمحور سنخواست - جاجرم

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛مهدی اسماعیلیان فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت:عصر امروز در محور سنخواست به جاجرم دو دستگاه پراید به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی رانندگان با یکدیگر تصادف کردند.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که بلافاصله از طریق دستگاه‌های امدادی جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات و صبر و حوصله در رانندگی از این چنین حوادث جلوگیری کنند.

انتهای پیام/پ

تصادف در محور سنخواست -جاجرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی