Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان از برگزاری کنگره ملی برای شهید حبیب شریفی ‌راد، شهید شاخص کشوری خوزستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سرهنگ امید ملک‌پور، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان، امروز( 11 بهمن ) در نشست خبری، اظهار کرد:  39 سال از پیروزی انقلاب و نظام اسلامی ما می‌گذرد و در این سالها نظام  جمهوی اسلامی ایران علی‌رغم حوادث و بحران‌هایی که اطراف آن وجود داشته، توانسته خود را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در شرایطی که از طرف دشمنان، تلاش زیادی برای براندازی نظام می‌شد، اما جمهوری اسلامی با اقتداری که در سطح بین‌المللی از خود نشان داده به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار در منطقه مطرح شده است.

 

ملک‌پور با بیان اینکه این مساله یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، اذعان داشت: البته ضعف‌هایی نیز در کشور وجود دارد که ما منکر آن‌ها نمی‌شویم اما در مقایسه با بحران‌هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد، ما در امنیت به سر می‌بریم.

 

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را می‌کنیم تا سرمایه انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، خاطر نشان کرد: باتوجه به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر همه ساله برنامه های مختلفی اجرا می کنیم وامسال نیز  فرهنگیان با شرکت در غبارروبی مزار شهدا، آغاز دهه فجر را گرامی خواهند داشت.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان به دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر از سوی این سازمان اشاره کرد و بیان دشات: در روزهای 13 و 20 بهمن‌ماه حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد و جلسات بصیرتی و معرفتی با موضوع گفتمان انقلاب و دستاوردهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما داشته است، برگزار می‌شود.

 

وی همچنین به جشنواره فرهنگی ورزشی شهید حبیب شریفی‌راد اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره در دهه فجر در دو مرحله استانی و منطقه‌ای در پنج رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی با تپانچه، تنیس روی میز و دارت برگزار می‌شود.

 

ملک‌پور خاطر نشان کرد: مرحله منطقه‌ای این جشنواره از دی‌ماه آغاز شده و مرحله استانی نیز در 19 بهمن ماه با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری همایش گفتمان انقلاب و ولایت با محوریت بسیج ناحیه 2 اهواز و بیان دستاوردهای نظام در تمام شهرستان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر از سوی سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان اجرایی می شوند.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان با اشاره به  برگزاری دوره‌های ضمن خدمت آشنایی با معارف و روایت دفاع مقدس با محوریت شهید شریفی‌راد اظهار کرد: این برنامه در سراسر استان از دی‌ماه آغاز شده و در ادارات آموزش و پرورش با حضور راویان دفاع مقدس و رزمندگان اجرا می‌شود.

 

وی به نواختن زنگ ایثار و شهادت با محوریت شهید شریفی‌راد اشاره کرد و گفت: زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان سراسر کشور در 15 بهمن‌ماه در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود.

 

ملک‌پور اذعان داشت: همایش یاران انقلاب با رویکرد شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم، 19 بهمن‌ماه در ادارات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود و از بسیجیان انتظار داریم در این برنامه‌ها حضور حداکثری داشته باشند چراکه با توجه به حوادثی که در یک ماه اخیر اتفاق افتاده در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و لازم است پاسخ مناسبی به دشمنی که در پی پایه‌ریزی و توطئه علیه نظام است، بدهیم.

 

رییس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه 305 شهید فرهنگی در استان تاکنون شناسایی شده اند، افزود: در ایام دهه فجر کنگره ملی برای شهید حبیب شریفی ‌راد، شهید شاخص کشوری خوزستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کنگره نهم اسفندماه در خوزستان برگزار می شود، اضافه کرد: در این کنگره ملی از خانواده‌های شهدای فرهنگی و به صورت ویژه خانواده شهید شریفی ‌راد تجلیل به عمل می آید همچنین زندگینامه شهید به صورت کتاب تهیه و رونمایی خواهد شد.

 

ملک‌پور تصریح کرد: در این کتاب بیش از 400 ساعت مصاحبه با خانواده، همرزمان و دوستان این شهید تهیه شده است، همچنین تمبر یادبود این شهید در این کنگره رونمایی می‌ شود.

 

وی با اشاره به ساخت یادمان این شهید در سوسنگرد بیان کرد: این یادمان تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با دستور استاندار قرار شد پیش از برگزاری کنگره، ساخت آن تکمیل شود.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان خاطر نشان کرد: همچنین ساخت سردیس شهید شریفی ‌راد نیز به اتمام رسیده و در 18 بهمن‌ماه در ساختمان اداره‌کل نصب می‌شود از سویی  مقرر شده است ساختمان شماره 3 اداره‌کل آموزش و پرورش به نام این شهید نام‌گذاری شود.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری یکی از میادین شهر سوسنگرد به نام این شهید ، ادامه داد: همچنین ویژه‌نامه‌ای در چند هزار نسخه برای این شهید چاپ شده و در استان توزیع خواهد شد.

 

ملک‌پور با بیان اینکه از جامعه 70 هزار نفری معلمان، حدود 40 هزار نفر در قالب بسیج فرهنگیان سازماندهی شده‌اند، اذعان داشت: بسیج فرهنگیان در سطح استان، رویکرد آموزشی، تربیتی، علمی و پژوهشی دارد. حدود 950 هزار دانش‌آموز در استان مشغول به تحصیل هستند.

 

پایان پیام/472

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از معرفی آموزگار خوزستانی به عنوان «معلم نمونه کشوری» خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در سطوح مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد و در پایان ۱۴ معلم به عنوان معلمان نمونه استان خوزستان به مرحله کشوری معرفی شدند و پس از پایان این فرآیند مرضیه باباخان‌زاده آموزگار شهرستان دزفول موفق به قرار گرفتن بین معلمان نمونه کشوری این فرآیند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان طلایه‌داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه هستند. فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است. در استان خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی گفت: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس