Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@22:42:00 GMT

حاصل تصمیم‌های بد و بدتر یک استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۱۹۱۴

حاصل تصمیم‌های بد و بدتر یک استقلالی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با اعلام این خبر سجاد شهباززاده فصل جاری رقابت های باشگاهی را از دست داد و باید خود را برای حضور در رقابت های فصل آینده آماده کند. سجاد شهباززاده مهاجم سابق تیم های استقلال و سایپا که روزهای به مراتب بهتری را در این دو تیم سپری کرد، همچنان روی نوار بدشانسی قرار دارد. البته در این میان نباید از تصمیم و انتخاب های نادرست خود بازیکن به سادگی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در لیگ پانزدهم با وجود افت نسبی نسبت به دو سه سال قبل از آن، به عنوان یکی از مهره های اصلی در ترکیب آبی پوشان بازی می کرد و ۷ گل برای تیمش به ثمر رساند. در لیگ برتر چهاردهم باز هم عملکرد سجاد شهباززاده بهتر از این بود و در رقابت های لیگ برتر موفق به زدن ۱۲ گل شد که مهم ترین گل او در دربی رفت به ثمر رسید که پس از چهار بازی دروازه نیلسون کوریا را باز کرد. 


پایان لیگ پانزدهم آغازی بود بر روزهای افت و انتخاب های نادرست شهباززاده. این مهاجم ۲۸ ساله با جدایی از استقلال، فقط در ۱۸ ماه گذشته چهار بار تیم خود را تغییر داد. سجاد به امید بهتر شدن شرایط فوتبالی و بازگشت به دوران خوبش، مدام باشگاه عوض می کند؛ آلانیا اسپور ترکیه، نفت تهران، استقلال تهران و القطر قطر تیم هایی بودند که این مهاجم در آنها حضور داشت و در مجموع ۲۱ بازی در این چهار تیم انجام داد. آمار عملکرد سجاد شهباززاده به خوبی روزهای افت و دور شدن از شرایط آرمانی اش را نشان می دهد. 


سجاد شهباززاده گرچه مدت زمان کوتاهی را در هر یک از باشگاهها حضور داشت، اما ۲ بار گلزنی کرد که گل های نسبتاً مهمی به حساب می آیند. در دیدار با گالاتاسرای تیم قدرتمند سوپرلیگ ترکیه، سجاد شهباززاده گل آلانیا اسپور را با یک ضربه سر به ثمر رساند. در فینال جام حذفی فصل گذشته، سجاد در آخرین دقایق وقت های اضافی با یک ضربه سر دیگر گل قهرمانی بسیار خاطره انگیز شاگردان علی دایی در نفت تهران را برابر تراکتورسازی به ثمر رساند. و در تنها بازی که او در لیگ ستارگان قطر به میدان رفت، یک پاس گل داد.


ناکامی و بدشانسی سجاد شهباززاده با مصدومیت این بازیکن و کنار گذاشتن او از فهرست این فصل القطر، کامل تر شد و فصل جاری را باید برای این بازیکن تمام شده دانست.

نود

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان