Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سرهنگ امید ملک پور ظهر امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه در نشست خبری اظهار کرد: 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این مدت با وجود بحران های بسیار توانسته خود را تثبیت و ایران نیز با اقتدار در سطح بین المللی خود را به عنوان یکی از کشورهای منطقه معرفی کند.

وی در ارتباط با برنامه های دهه فجر گفت: از ابتدای دهه فجر برنامه های ما با حضور فرهنگیان در مراسم غبارروبی از قبور شهدا شروع می شود؛ همچنین روزهای 13 و 20 بهمن ماه حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان در نماز جمعه حضور باشکوهی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان تصریح کرد: برگزاری همایش گفتمان انقلاب و دستاوردهای نظام در سطح شهرستان ها در تاریخ 15 بهمن، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در 5 منطقه و همچنین نواختن زنگ ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامه های بسیج فرهنگیان در ایام دهه فجر است.

سرهنگ ملک پور یادآور شد: در ایام دهه فجر همایش یاران انقلاب با رویکرد شهدای هسته و مدافع حرم در تاریخ 19 بهمن با محوریت معاونت پرورشی در سطح ادارات استان با کمک کانون پرورشی فرهنگیان برگزار می شود.

وی حضور حداکثری بسیجیان و فرهنگیان در برنامه 22 بهمن سال جاری که با توجه به حوادث ایام اخیر از شرایط ویژه ای برخوردار است را خواستار و ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و کمک کنند تا برایدشمنانی که دنبال پایه ریزی توطئه بر علیه نظام و کشور به طریق مختلف هستند، پاسخ دندان شکنی داشته باشیم.

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان با اعلام این خبر که یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر برگزاری کنگره شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور "حبیب شریفی راد" است، گفت: این شهید زاده 1334 در شهر سوسنگرد هست که در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود؛ وی از دلاورمردان دشت آزادگان و دارای سوابق ارزشمندی نیز هست.

سرهنگ ملک پور با اشاره به مفقودالاثر بودن این شهید اضافه کرد: این شهید دارای سوابق علمی درخشانی هست که از دوران طاغوت شروع و تا دوران بعد از انقلاب هم ادامه داشته است؛ همسر شهید در دوران دفاع مقدس دو سال اسیر بوده و اکنون ساکن مشهد و کتابی هم برای شهید به رشته تحریر درآورده است.

وی یادآور شد: با توجه به خصوصیات این شهید از طرف ما به عنوان شهید شاخص استان به سازمان بسیج فرهنگیان کشور معرفی شد تا به عنوان شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور انتخاب شود.

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان افزود: بعد از ابلاغ این موضوع در سطح استان ستادی تشکیل شد تا با همکاری مجموعه آموزش و پرورش خوزستان این شهید را برجسته و و ارزش های اخلاقی و کارهای بزرگ وی را به مردم معرفی کنیم.

سرهنگ ملک پور خبر داد: مقرر شده تا کنگره ملی این شهید 9 اسفند سال جاری با حضور مسئولان کشور و خانواده شهدای فرهنگی در خوزستان برگزار و در این کنگره از کتاب شهید نیز رونمایی شود.

وی با اشاره به رونمایی تمبر شهید در روز کنگره اضافه کرد: بیش از 400 ساعت مصاحبه با رزمندگان و همسنگران، دوستان و خانواده این شهید انجام و در عین حال در 41 منطقه آموزش و پرورش مراسم این شهید برگزار می شود.

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری دوره های ضمن خدمت با نام این شهید گفت: ساخت یادمان شهید در سوسنگرد در حال انجام هست که تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرهنگ ملک پور با اعلام خبر پیگیری برای برگزاری یادواره شهید در سطح کشوری و وزارتخانه عنوان کرد: ساخت سردیس شهید انجام شده و 18 بهمن در ساختمان مرکزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نصب می شود؛ ساختمان شماره سه این اداره کل نیز در همین تاریخ به نام شهید حبیب شریفی راد نام گذاری می شود.

وی تصریح کرد: نامگذاری یکی از میادین شهرستان سوسنگرد به نام این شهید نیز در حال پیگیری است. همچنین قرائت زندگینامه شهید در برنامه زنگ ایثار و شهادت 15 بهمن نیز مصوب شده است.

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان خبر داد: یک مسابقه ورزشی نیز به اسم حبیب شریفی راد برای رشته های مختلف از جمله تنیس، فوتسال و دارت (فقط بانوان) در سطح خوزستان و طی دو مرحله منطقه ای و استانی برگزار می شود.

سرهنگ ملک پور با اعلام این خبر که از 67 هزار فرهنگی حدود 41 هزار نفر به عنوان بسیجی فرهنگی فعال هستند، گفت: 305 شهید فرهنگی تاکنون شناسایی شده که بعضا در استان هستند و برخی نیز از استان خارج شده اند.

وی در ارتباط با دیگر برنامه های این سازمان گفت: جشنواره علمی ـ پژوهشی با ارسال بیش از 120 مقاله را داشتیم که سعی شده تا نخبه پروری را داشته باشیم و افراد مبتکر هم شناسایی شوند.

رئیس بسیج فرهنگیان خوزستان در پایان با اعلام این خبر که بسیج فرهنگیان خوزستان از نظر عملکرد در کشور رتبه برتر را دارد، ادامه داد: یکی از اصلی ترین حوزه ها آسیب های اجتماعی است چون جامعه به آسیب هایی مثل فرق ذاله و مواد مخدر گرفتار شده و اگر به این نپردازیم بیشتر آسیب می بینیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: درهفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی  و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.
وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.
وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دستاندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.
دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد‌های استان اشاره نمود و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.  
آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش می‌باشد و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.
وی گفت: تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است  و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است.  
پیش از این نیز شورای سیاست گذاری  و کمیته‌های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت