Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن امریکا گفت که روسیه باید در برابر این کشور هوشیار باشددیمیتری پسکوف با بیان این مطلب افزود: آمریکا نشان داده که شریک غیر قابل پیش بینی روسیه است و انتشار گزارش کرملین این مساله را به خوبی نشان می دهد.

وی افزود: ما باید براساس درکی درست گام برداریم و در راستای تامین منافع ملی کشورمان حرکت کنیم و آنچه را که با منافع خود مطابق می دانیم را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف در واکنش به این پرسش خبرنگاران که از او خواستند نظرش را در خصوص تغییرات احتمالی در اسامی لیست تحریمی آمریکا موسوم به کرملین بیان کند، افزود: به یاد سخنان اخیر رئیس جمهوری روسیه افتادم که گفت این اقدام آمریکا عملی غیر دوستانه و خصمانه نسبت به فدراسیون روسیه است.

اینترفکس نیز به نقل از پسکوف نوشت: نسیم سرد میان مسکو و واشنگتن به چارچوب روابط دو جانبه ما و آمریکا تبدیل شده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پیشتر در خصوص گزارش کرملین گفته بود: ما از اقدام های متقابل برابر آمریکا که روابط دو کشور را کاهش می دهد، خودداری می کنیم اما آیا آمریکایی ها فکر می کنند که روسیه دست روی دست می گذارد و اقدامی نمی کند؟

وزارت خزانه داری آمریکا به تازگی در قالب گزارش تحریمی روسیه با عنوان گزارش کرملین، فهرستی از 210 تن را منتشر کرد که در میان آنها اسامی برخی مقام های ارشد دولت پوتین، تجار و ثروتمندان این کشور دیده می شود.

نام سرگئی لاوروف و دیمیتری مدودف به همراه رئیسان شرکت های روس نفت و سبربانک در این فهرست به چشم می خورد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور

سیدحسن مرتضوی، معاون سفارت ایران در کابل با نوراحمد اسلام‌جار، والی هرات در «باغ اسلامی» این شهر دیدار و درباره توسعه روابط تجاری، اقتصادی دو کشور گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین پیرامون موضوعات مرزی و امنیت مرزهای دو کشور، روابط تجاری و اقتصادی و همچنین تسهیل در امر صدور روادید برای شهروندان افغانستان گفتگو نمودند. 

سید حسن مرتضوی در این دیدار اظهار داشت که امنیت و آرامش در افغانستان را برای همه کشورهای منطقه مفید است؛ وی همچنین تاکید نمود در سایه آرامش و امنیت به ویژه در مرزهای دو کشور، فعالیت تجار و فعالان افغانستانی و ایرانی افزایش خواهد یافت.

این دیپلمات ارشد ایرانی با تاکید بر لزوم حمایت از تجار و فعالان اقتصادی، تسهیل در صدور روادید برای شهروندان افغانستان را امری مهم در پیشگیری از ترددهای غیرقانونی به ایران عنوان نمود.

مولوی نوراحمد اسلام‌جار نیز آرامش و امنیت را نیاز اساسی برای ترقی و پیشرفت دو کشور دانسته و تصریح نمود که حکومت سرپرست افغانستان هیچگاه به دنبال برهم زدن آرامش منطقه نبوده و نیست.

والی هرات همچنین با تاکید بر اینکه پیشرفت افغانستان و عمران و آبادانی هرچه بیشتر این کشور را از اولویت های مقامات حکومت سرپرست می‌باشد، راه‌آهن خواف، هرات را یک پروژه مهم و حیاتی برای هر دو کشور خوانده و بر لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از این پروژه تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم