Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  بهمن محمدیاریمدیر مرکز رشد پارک فناوری آذربایجان شرقی ، بیان کرد: ایده ها و طرح های مخترعان ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و در آذربایجان شرقی نیز ایده های دانش بنیان بسیاری وجود دارد که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت مراکز رشد در شهرستان ها از هیچ اقدامی دریغ نخواهد شد گفت: لازمه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، توسعه شرکت های دانش بنیان است و راه ‌اندازی مراکز رشد پارک علم و فناوری در شهرستان ها گامی مهم در راستای توسعه فعالیت ‌های شرکت ‌های دانش ‌بنیان است.


محمدیاری افزود: باید نسبت به تاسیس شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام شود و امیدواریم شهرستان ها در این امر همراه شرکت های دانش بنیان باشند و از طرح های و ایده های خلاقانه حمایت کنند.


وی افزود: هشترود نیز با برخورداری از نخبه های صاحب ایده که سرمایه های بی پایان کشور هستند می تواند رشد و توسعه خود را رقم زند.


محمدیاری گفت: خط تولید دو محصول دانش بنیان مخترعان هشترود نهایی شده و امسال آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/خ

 پرداخت تسهیلات تا 350 میلیون ریال برای نمونه سازی طرح های دانش بنیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با پرداخت تسهیلات کم بهره و ارائه تکنولوژی های روز دنیا محقق می شود.

او با بیان اینکه مرزها برای ورود علم و فناوری در راستای توسعه مکانیزاسیون نباید بسته شود، افزود: زمانیکه انحصار در هر بازای ایجاد شود، چالش هایی بدنبال دارد.

هاشمی ادامه داد: کارخانه تراکتورسازی از لحاظ امکانات و اعتبارات باید تقویت شود تا متقاضیان به تسهیلات کم بهره دست پیدا کنند، درغیراین صورت خروج از کشاورزی سنتی محقق نمی شود.

عضو شورای هماهنگی تشکل های بخش کشاورزی با بیان اینکه درآمد کشاورزان با نرخ سود تسهیلات ۲۳ درصد سنخیتی ندارد، افزود: دولت باید الزامات لازم در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره را فراهم کند تا وعده وعیدها محقق شود.

او گفت: بنابر بررسی های صورت گرفته سالانه حداقل ۱۵ تا ۲۰ همت تسهیلات با نرخ بهره کمتر از ۱۰ درصد باید پرداخت شود تا تحولی در بخش مکانیزاسیون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA