Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

اسداله درویش امیری صبح پنجشنبه همزمان با نخستین روز از دهه فجر با سفر به شهرستان ابهر در همایش فجر انقلاب اسلامی شهر هیدج حضور خواهد یافت.

در این همایش دکتر محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور نیز به همراه استاندار زنجان و جمعی از مدیران شهرستان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افتتاح هتل آپارتمان سالمندان هیدج و بهره برداری از طرح توسعه شرکت نساجی رازی ابهر از دیگر برنامه های مقام عالی استان در سفر به شهرستان ابهر خواهد بود.

استاندار زنجان در سفر به شهرستان ابهر، پارک بانوان حسین‌آباد و ۴پروژه شهرداری ابهر را نیز بطور همزمان افتتاح خواهد کرد.

اسداله درویش امیری ظهر روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهد کرد.

بهره برداری از برج نوری در گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره و نیز آغاز عملیات اجرایی ساختمان اطلاع‌رسانی گردشگران از دیگر برنامه های نماینده عالی دولت در استان طی سفر به شهرستان خرم‌دره خواهد بود.

کلنگ مجتمع تفریحی، گردشگری، ورزشی پارک آبی کسرای شهرستان خرم‌دره در سفر استاندار زنجان به این شهرستان در نخستین روز از هفته دولت به زمین خواهد خورد.

عملیات اجرایی پروژه احیای مسیر جاده ابریشم در خرم‌دره نیز با حضور مهندس درویش امیری در این شهرستان آغاز خواه  شد.

بهره برداری از واحد سی تی اسکن بیمارستان بوعلی سینا در خرم‌دره نیز پایان بخش سفر یکروزه استاندار زنجان به این شهرستان خواهد بود.

 

 

عکاس: حمیدرضا نظری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است

محسن افشارچی سه شنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان گفت: امروز سهم مالیات و درآمدهای مالیاتی در اداره امور دولتها برجسته است و در این راستا باید نگاه به مالیات متفاوت شود.

وی به لزوم دقیق شدن فرآیندهای اخذ مالیات تاکید کرد و گفت: نگاه مالیاتی باید در روش های محاسبه دقیق و البته انعطاف پذیر باشد.

استاندار زنجان به ضرورت بهره مندی استان از محل درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و افزود: خیر و نفع مالیات باید هم به خزانه کشور و هم به مجموعه صنعت و معدن و تولید استان برسد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت قانون جهش تولید دانش‌ بنیان در استان تاکید کرد و گفت: سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور را باید افزایش دهیم زیرا این جهت گیری ها برای جایگزینی نفت اهمیت دارد.

 برجسته‌ترین حمایت قانون از جهش تولید در ماده ۱۱ مربوط به بندهای "ب" و "ت" این قانون است که در بند "ب" این ماده آمده است «معادل هزینه انجام شده برای فعالیت‌های تحقیق و توسعه به عنوان اعتبار مالیاتی با قابلیت انتقال به سال های آتی به شرکت‌ها و موسسات متقاضی اعطا می‌شود و معادل آن از مالیات قطعی شده سال انجام هزینه مذکور با سال‌های بعد کسر خواهد شد».

قانون جهش تولید زمینه‌ ساز تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است و می تواند شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را که امروز به عضوی مهم در اقتصاد کشور بدل شده‌اند، در توسعه کسب‌وکارشان یاری دهد.

استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مسائل مالیاتی چند واحد معدنی و واحدهای تولیدی فعال در حوزه سرب و روی مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است