Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت چيدانه: زماني بود که دکوراسيون تمام خانه ها کرم و قهوه اي بود اما به تازگي دکوراسيون بيش تر خانه ها رو به مدرن گرايي و استفاده از رنگ هاي خنثي مانند سفيد و طوسي رفته است. قبل از بررسي سوالات، بايد بدانيد که رنگ هاي خنثي با گذشت زمان کمي خسته کننده مي شوند به خصوص در زمستان که آفتاب کم تري وارد منزلتان مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همين دليل است که با شروع فصل زمستان بيش تر سوالات شما عزيزان به اين سمت رفته است.


پرتکرار ترين سوال ها درباره ايجاد تنوع در دکوراسيون خنثي:
1- با هزينه کم چطور رنگ را وارد دکوراسيون سفيد و طوسي کنم؟
ساده ترين و کم هزينه ترين راه خوشامدگويي به رنگ ها در خانه خريد کوسن هاي رنگي براي مبلمان سفيد يا طوسي شما مي باشد.


2- براي مبلمان طوسي ام دوازده رنگ کوسن خريده ام اما زياد جالب نشده است. اشکال کارم کجاست؟
دوازده رنگ کوسن به نظر کمي زياد مي آيد! درست است که مي خواهيد رنگ را وارد منزلتان کنيد اما افراط هم خوب نيست. وجود رنگ هاي زياد در دکوراسيون باعث آزار چشم مي شود يا اغشتشاش بصري ايجاد مي کند. رنگ هايتان را به دو تا سه رنگ کاهش دهيد. رنگ هايي را انتخاب کنيد که يا مکمل باشند و يا هم خانواده سپس متناسب با رنگ هاي انتخابي چند اکسسوري ديگر مثل شمع، گلدان يا آثار هنري به دکوراسيون سفيد و طوسيتان اضافه کنيد.
3- تمام نکات بالا را رعايت کردم اما فکر مي کنم در دکوراسيون طوسي و سفيدم نياز به تنوع بيش تري دارم. چه کاري انجام دهم؟
دنياي پارچه ها بسيار وسيع و متنوع است و اين يعني کوسن ها هم دنياي بزرگي دارند. بافت هاي مختلف پارچه را امتحان کنيد. به طور مثال اگر يک يا دو مبل با طرح راه راه داريد يک کوسن راه راه به کوسن هايتان اضافه کنيد؛ اگر کاغذ ديواري گل گلي داريد دو کوسن گلدار به آن ها اضافه کنيد. سعي کنيد هماهنگي بين بافت را در منزلتان رعايت کنيد و در استفاده از بافت هاي مختلف پارچه زياده روي نکنيد يک يا دو طرح کافيست.


4- اگر بخواهم در منزل سفيد و طوسي ام هم تنوع ايجاد کنم و هم حال و هواي زمستاني به آن بدهم چه راهکار کم هزينه اي پيشنهاد مي کنيد؟
حتما تا به حال با کوسن هاي پشمالو آشنا شده ايد آن ها زمستاني ترين حال و هوا را برايتان ايجاد مي کنند اما بياييد و کمي به تلفيق دکوراسيون مدرنتان با دکوراسيون سنتي فکر کنيد. کوسن هاي بافتني انتخاب خوبي هستند، هم رنگ هاي شاد و متنوعي دارند و هم حس گرما به منزلتان مي بخشند.


5- من در صرف هزينه مشکلي ندارم چه راهکاري جز کوسن و اکسسوري هاي کوچک رنگي، براي اينکه دکوراسيون سفيد و طوسي ام را از يکنواختي خارج کنم؛ پيشنهاد مي کنيد؟


از مبلمان هاي تک رنگ استفاده کنيد. شايد اين مبلمان ها را با نام مبلمان هاي آبنباتي بشناسيد. يک ست ميز عسلي زرد تهيه کنيد و يک اثر هنري که رنگ زرد در آن شاخص باشد. بهتر است مينيمال باشد تا با سبک مدرن دکوراسيونتان همخواني داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نماز باشکوهی در محوطه کاخ سفید توسط دانشجویان و حامیان فلسطین اقامه شد.

کد خبر 847605 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل نماز کاخ سفید ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم