Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > شهری - دنیای اقتصاد نوشت:شهردار منطقه ۲۲ اعلام کرد: در حال حاضر قریب به ۱۶۷ هزار نفر در منطقه ۲۲ ساکن هستند؛ ولی میزان جمعیت‌پذیری آن به واسطه پروانه‌های صادره ساختمانی نشان از جمعیت‌پذیری منطقه در حدود ۴۴۰ هزار نفر جمعیت است و این به این معنی است که در حال حاضر با توجه به افق جمعیتی طرح‌های تفصیلی و جامع منطقه که بارگذاری‌ها برای جمعیت ۵۰۰ هزار نفر دیده شده، پروانه‌های ساختمانی دیگری جز برای تخریب و نوسازی صادر نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر پشتوانه‌های درآمدی شهرداری‌ها متکی بر ساخت‌وسازهایی است که انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: منطقه ۲۲ که زمانی پاسخگوی نیازهای درآمدی سایر مناطق شهر تهران بود و درآمدهایی که از این منطقه حاصل می‌شد؛ در سایر مناطق هزینه می‌شد اما دیگر نباید چنین انتظاراتی از منطقه ۲۲ وجود داشته باشد. آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که باید درآمدهای سایر مناطق تهران را برای جبران سرانه‌های خدمات شهری در این منطقه استفاده کرد.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: از مجموع بودجه‌های نقدی و غیرنقدی منطقه ۲۲ در سال ۹۶ کمتر از ۲۰ درصد آن محقق شده است. از ۱۱۴۵ میلیارد بودجه نقدی و غیرنقدی منطقه، در حدود ۱۷۲ میلیارد تومان آن محقق شده و در بودجه سال آینده از شورای شهر و مدیریت شهری تهران انتظار می‌رود که بار بیشتری از جهت درآمدی در منطقه گذاشته نشود و ما نیز تلاش خواهیم کرد که این مهم در منطقه محقق شود. نوذرپور تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری منطقه ۲۲ بالای ۲۰ میلیارد تومان به سازمان‌های خدمات‌رسان بدهی دارد و مکررا از سوی این سازمان‌ها تهدید به قطع آب و برق می‌شود. بخشی از خشک شدن فضای سبز منطقه نیز به‌دلیل این مشکلات است.

 

23302

 

کلید واژه‌ها : بازار مسکن تهران - شهرداری تهران - شهرداری ها -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران از بازگشایی اتوبان شهید خرازی به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد؛ ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده است.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام می کنند.

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی بازگشایی می شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود