Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:05:02 GMT

پنج هزار نفر در آذربایجان غربی ناشنوا هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۴۵۹۷

پنج هزار نفر در آذربایجان غربی ناشنوا هستند

مهاباد- ایرنا- دبیرکل انجمن ناشنوایان آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر 9 انجمن و کانون ناشنوایان در این استان مجوز فعالیت دارد، گفت: پنج هزار نفر در این استان ناشنوا هستند.

ابوالفتوح حاجی زاده روز چهارشنبه در حاشیه اهدای مجوز فعالیت انجمن ناشنوایان بوکان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به زودی در شهرستان های آذربایجان غربی از جمله بوکان، میاندوآب و نقده دفتر انجمن تشکیل و مجوز آنها اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در برنامه بودجه سال آینده اعتباری برای انجمن های ناشنوایان استان پیش بینی شده است، بیان کرد: برای شهرستان هایی که انجمن ناشنوایان آن فعالیت خود را آغاز کرده اند، ساختمان اداری با کمک خیران ساخته می شود.
دبیرکل انجمن ناشنوایان استان آذربایجان غربی گفت: در شهرستان خوی ساختمان انجمن ناشنوایان در 2 طبقه ساخته شده و واحد گفتار درمانی نیز در آن دایر می شود و به ناشنوایان ارائه خدمت می کند.
وی هدف از ایجاد انجمن های ناشنوایان استان را رسیدگی به مشکلات معیشتی ازدواج، مسکن و اشتغال آنها عنوان کرد و افزود: ناشنوایانی که دارای مشکلات خاصی هستند در این دفاتر جمع و مشکلات آنان را از طریق مسئولان پی گیری می کنیم.
به گزارش ایرنا، در شهرستان بوکان نیز 'علی مام مصطفی پور ' به عنوان مسئول انجمن ناشنوایان این شهرستان معرفی شد و حکم خود را از دست مسئولان شهرستان بوکان دریافت کرد.
با تشکیل این انجمن تعداد سازمان های مردم نهاد در شهرستان بوکان به 22 سازمان مردم نهاد افزایش پیدا کرد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
/3093/ 7510/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی