Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه ماندگاری انقلاب علی‌رغم توطئه‌ها، جنگ، ترورها و فتنه‌ها به معجزه و امداد الهی پایدار مانده است گفت: پیشرفت کشور با حفظ روحیه انقلابی امکان‌پذیر است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ استانها همدان نظرات

به گزارش خبر‌گزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع همدان و در جمع مردم همدان اظهار داشت: فدائیان اسلام با قیام خود و سینه سپر کردن جلوی گلوله‌های شاه و مزدورانش، زمینه‌ساز انقلاب  شکوهمند اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زمانی که نواب و یارانش را ایادی شاه خائن برای اعدام منتقل می‌کردند علی‌رغم سن کمی که در آن زمان داشتم به درستی در خاطرم مانده است که آنها با صدای بلند الله اکبر می‌گفتند و خدا آگاه است که هر کدام از آن شهیدان بزرگوار چند گلوله خوردند.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد هزاران دشمن قسم خورده نظیر مزدوران ساواک و سران فراری نظام سابق می‌گفتند روحانیون قادر به اداره کشور نخواهند بود گفت: ولی به فضل خدا و برکت خون شهدا نظام و انقلاب پا برجا ماند.

وی تاخیر‌هایی که بعضی هنگام در مسیر پیروزی و نصرت امت اسلام رخ می‌دهد را امتحان الهی برشمرد و عنوان کرد: برای امتحان امت حزب الله پیروزی گاهی اوقات دچار وقفه می‌شود، مانند فرج امام زمان(عج) اما مطمئن باشید که خدا می‌خواهد ما را امتحان کند.

نماینده ولی فقیه در همدان خطر فتنه سال 88 را برای نظام به مراتب مهیب‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی توصیف کرد و گفت: در فتنه 88 آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سران داخلی فتنه می‌خواستند نهال انقلاب را از بیخ و بن برکنند و دوباره طاغوت را بر راس کار قرار دهند.

وی برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را لطف الهی برشمرد و ابراز کرد: امروز جبهه حق با تمام وجود در برابر جبهه باطل ایستاده است و ما امت مسلمان با توکل و استعانت از اهل بیت(ع) ثابت قدم می‌مانیم نازک می‌شویم ولی نمی‌بریم که این مسئله امید آفرین است.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است، گفت: آن روز که جمهوری اسلامی ایران نهال تازه‌ای بود دشمنان نتواستند هیچ غلطی کنند و اکنون نیز ترامپ و هم پیمان‌های وی قادر نخواهند بود کوچکترین آسیبی به کشور وارد کنند.

وی فتنه داعش را توطئه بی‌نظیر در تاریخ برشمرد و عنوان کرد: طوری که بچه‌های خردسال را درون دیگ روغن می‌انداختند و از والدین می‌خواستند تا گوشت فرزند خود را بخورند و اگر امتناع می‌کردند در جا کشته می‌شدند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تمام این جنایت‌ها درس عبرت برای بشر امروز است گفت: اینها می‌خواستند نه از تاک نشانی بماند و نه از تاکدان ولی همان‌گونه که متوکل عباسی با 13 بار تخریب مزار سید الشهدا(ع) ره به جایی نبرد داعش نیز ناکام شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در استان دیاله کشور عراق برای براندازی نظام نقشه کشیده بودند ابراز کرد: دشمن با حساب و کتاب خودش تصور می‌کرد می‌تواند از مناطق زلزله‌زده کشور نفوذ کند  ولی به فضل الهی این توطئه خفه شد.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: در زمان جنگ تحمیلی نیز کشورهای عربی از جمله عربستان، امارات و کویت میلیارد‌ها تومان به صدام کمک مالی کردند اما به یاری خداوند توطئه‌شان نقش بر آب شد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه، اگر همانند ابتدای انقلاب برخی افراد دنبال تقسیم غنایم نبودند و شور و نشاط ابتدایی را داشتیم، الان خیلی جلوتر از موقعیت کنونی بودیم افزود: هر کم و کسری داریم یاید خودمان باشیم چرا که در آن زمان که نیاز داشتیم کسی تکنولوژی و ابزار را در اختیار ما قرار نداد.

وی گفت: بی‌شک در روز قیامت اشخاصی که اختلاس می‌کنند و حقوق‌های نجومی می‌گیرند در مقابل رزمندگانی که سه روز در محاصره دشمن حتی لقمه نانی نداشتند تا بخورند باید پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه برخی افراد که متاسفانه سمت‌های بالایی را نیز برخوردار هستند بعضا دچار یاس و تشویش می‌شوند تاکید کرد: آنهایی که در جبهه حق هستند باید محکم، استوار و امیدوار در مسیر خدمت به خلق خدا گام بردارند.

وی امت حزب الله را به مطالعه کتب تاریخی دعوت کرد و افزود: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور پایین است هر کدام از شما باید صد جلد کتاب تاریخ را خوانده باشید ولی متاسفانه این گونه نیست.

انتهای پیام/ح

R41405/P1357/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت