Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ابوالقاسم امان اللهی در نشست خبری تبیین برنامه های دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تلاش برای توسعه استان کردستان یکی از رسالت های اصلی همه ماست و همه باید در این مسیر حضور داشته باشیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: انقلاب اسلامی به لحاظ عقیدتی و فرهنگی یک انقلاب ارزشی بود و نگاه به اسلام ناب محمدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امان اللهی بیان کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای مقابله با نظام اسلامی دریغ نکرده است و هر کدام از حوادثی که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیش آمد برای هر انقلاب دیگری پیش می آمد از بین می رفت ولی نظام اسلامی ما با تکیه بر توان مردم روز پای خود ایستاده و امروز به این درجه از اعتبار رسیده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است، اظهار داشت: به دلیل همین ویژگی هاست که علیرغم تمامی توطئه های صورت گرفته همچنان نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شبکه کردستان، افزود: شبکه کردستان در چهار بخش صدا، سیما، خبر و فضای مجازی ویژه برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است و بر اساس زمانبندی های صورت گرفته این ویژه برنامه ها پخش می شود.
امان الهی تصریح کرد: در مجموع در بخش رادیو بیش از دو هزار و ۴۶۰ دقیقه در رادیو برنامه داریم که علاوه بر این برنامه های تخصصی، برنامه های روتین رادیو نیز با رنگ و بویی مرتبط با دهه مبارک فجر پخش می شود.
وی در ادامه گفت: سرکوتنی نور و روز شمار انقلاب دو برنامه دیگر بخش رادیوی شبکه کردستان است که در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از رادیو کردستان پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بخش خبر، بیان کرد: یک بسته مستندی به نام 40 خدمت داریم که ویژه برنامه 40 سال انقلاب اسلامی است.
امان الهی اظهار داشت: جنگ رادیو انقلاب در قالب ۱۰ برنامه ۱۲۰ دقیقه ای هر برنامه با محوریت یک شهرستان تهیه و پخش می شود و سعی داریم که این برنامه با قالبی شاد و با نشاط روی آنتن برود.
وی عنوان کرد: ما تنها استانی هستیم که بیشترین پوشش دیجیتالی را در شبکه های استان داریم و در حال حاضر 256 شهر و روستا از شبکه دیجیتالی برخوردار هستند و ان شاالله در 102 ایستگاه دیگر در روستاهای استان شبکه دیجیتالی خواهیم داشت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در ادامه خاطر نشان کرد: در بهار سال آینده فرستنده پر قدرت وزانه بانه را خواهیم داشت که نزدیک 70 میلیارد ریال هزینه آن بوده است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است