Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:25:20 GMT

مردم خراسان شمالی سی و نهمین فجرِ انقلاب را جشن گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۵۶۵۲

مردم خراسان شمالی سی و نهمین فجرِ انقلاب را جشن گرفتند

بجنورد- مردم خراسان شمالی امروز دوازدهم بهمن‌ماه و هم‌زمان با سراسر کشور، فجرِ سی و نهمین انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم سراسر خراسان شمالی، امروز پنج شنبه دوازدهم بهمن‌ماه، در سالروز ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به میهن، هم‌زمان با سراسر کشور، آغاز سی و نهمین فجر انقلاب را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن در ۱۶ نقطه استان با اجرای برنامه‌های ویژه برگزار شد که حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه درصحنه خراسان شمالی ازجمله محورهای اصلی این مراسم بود.

مراسم محوری ۱۲ بهمن در مرکز استان نیز ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه صبح در محل میدان شهید بهشتی بجنورد آغاز شد و استاندار خراسان شمالی، سخنران ویژه آن بود.

همچنین اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دختران دانش‌آموز، نوحه خوانی، نواختن گلبانگ انقلاب، گلباران تمثال امام(ره) و رژه موتورسواران و غیره ازجمله برنامه‌های روز ۱۲ بهمن در مرکز استان بود که با زیارت و عطرافشانی گلزار شهدا به پایان رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است