Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- سرپرست فرمانداري سلماس گفت: 130 طرح عمراني، خدماتي، کشاورزي، آموزشي، ورزشي و بهداشتي با 200ميليارد ريال هزينه در نقاط روستايي و عشايري اين شهرستان در دهه فجر به بهره برداري مي رسد.

جواد جبارزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بهره برداري از 2 واحد توليدي شامل توليد قطعات بتني و کشتارگاه مرغ با 50 ميليارد ريال سرمايه گذاري و آبرساني به 9 روستا شامل مجتمع آب روستايي حمزه کندي، حبشي، آغ اسماعيل، شناتال، کاپيک، بلقزن، گرماويچ، ماته خربه، کاپيک با 2 ميليارد ريال هزينه که از ساليان گذشته در حال آماده سازي بود امسال به برکت دهه فجر و با تلاش دولت تدبير واميد افتتاح مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبارزاده ادامه داد: بهره برداري از 90 طرح عمران روستايي که توسط دهياري هاي بخش مرکزي و کوهسار با 50 ميليارد ريال هزينه به اجرا گذاشته شده است از ديگر طرح‌هاي عمراني اين طرح به شمار مي رود.
سرپرست فرمانداري سلماس با بيان اينکه خدمات ارائه شده و طرح ‌هاي عمراني در همه نقاط شهرستان اجرا مي‌شود، افزود: توزيع عادلانه امکانات در همه نقاط کشور و در دورافتاده ‌ترين نقاط از برکت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي تعداد خانوار برخوردار از طرح‌هاي اجرا شده در مناطق روستايي را 60 هزار خانوار عنوان کرد و يادآور شد: مبلغ 100‌ ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و استاني به اين طرح‌ها اختصاص يافته است.
به گفته جبارزاده 90 طرح عمران روستايي در بخش هاي مرکزي و کوهسار با 50 ميليارد ريال هزينه، 6 طرح عمران شهري سلماس و تازه شهر با 10 ميليارد ريال هزينه، احداث سه باب خانه بهداشت روستايي با پنج ميليارد ريال هزينه، احداث يک باب مدرسه 9 کلاسه با 13 ميليارد ريال هزينه و ايجاد ايستگاه سنجش گرد و غبار در بستر درياچه اروميه با يک ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه از ديگر طرح هاي آماده بهره برداري در سلماس است.
وي اضافه کرد: آغاز عمليات اجرايي گازرساني به 23 روستاي بخش کوهسار سلماس با 320 ميليارد ريال اعتبار و آغاز عمليات اجرايي 6 باب مدرسه 2 الي 6 کلاسه با 47 ميليارد ريال اعتبار از طرح هاي شاخص آماده کلنگ زني در سلماس به شمار مي رود.
جواد جبارزاده از برپايي نمايشگاه توانمندي هاي زنان، نمايشگاه کتاب، نمايشگاه عکس، سير تاريخي انقلاب و برگزاري همايش‌هاي مختلف خبر داد و گفت: با توجه به برگزاري مراسم هاي گراميداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي متقارن با ايام فاطميه بوده، برنامه هاي مذهبي و تمامي برنامه ها با رعايت تمامي جوانب برگزار خواهد شد.
اين مسئول ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در کليه مدارس سطح شهرستان، گلباران تمثال مبارک حضرت امام (ره)، افتتاح نمايشگاه هاي هنري و روز شمار انقلاب از ديگر برنامه هايي است که در دهه فجر امسال در سلماس برگزار مي شود.
به گفته سرپرست فرمانداري سلماس، در مجموع برگزاري بيش از 300 برنامه متنوع براي ايام الله دهه فجر در سلماس پيش بيني شده است.
جبارزاده افزود: 3 ستاد فرعي و بيش از 23 کميته تخصصي و کاربردي و در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر مسئوليت برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هاي دهه فجر اين شهرستان را بر عهده دارد.
به گزارش ايرنا با پيروزي انقلاب اسلامي، توجه به عرصه هاي سازندگي و پيشرفت، شتاب بيشتري به خود گرفته و در همين راستا بهبود زيرساخت هاي شهري و مديريت منابع اقتصادي و انساني براي نوسازي و توسعه ي شهرها در اولويت کارهاي دولت هاي پس از انقلاب اسلامي قرار گرفته است.
شهرستان سلماس نيز از اين تلاش ها و اقدامات بي دريغ مسئولان کشوري و استاني در جهت توسعه و بالندگي بهره مند شده و امسال نيز همچون سال هاي گذشته، در دهه ي فجر شاهد افتتاح و بهره برداري از طرح هاي عمراني و خدماتي زيادي در اين شهرستان هستيم.
7156/3072
** خبرنگار: جمال فرخيان ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد