Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، دهه فجر که نویدبخش طلوع فجر آزادی است یادآور روزهایی است که ملت تا پای جان از راه و رهبر خود دفاع و حمایت کردند و شهیدان بر سر میثاق جان استوار ماندند و جشن‌های امروز انقلاب اسلامی در واقع برای حفظ و نگهداری از این انقلاب و تحول جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان کرمانشاه نیز همچون سایر غیور مردان و شیر زنان ایرانی در دوران ظلم و استبداد پهلوی شبانه‌روز از روی شیفتگی و شیدایی به راه خود به سنگرسازی، مبارزه، شعار و تظاهرات پرداختند و لحظه‌ای در برابر طاغوت سر خم نکردند و آری نگفتند تا اینکه بالاخره زنجیرها گسسته شد و وعده الهی به وقوع پیوست.

12 بهمن 1357 با بازگشت امام‌ خمینی‌(ره) بعد از 15 سال تبعید به میهن اسلامی مبارزات ملت ایران رنگ و بویی دیگر یافت و در نهایت در روز 22 بهمن 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه‌کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد و این روزها جشن‌هایی برای یادآوری آن روزهای به یادماندنی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در مورد برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار تسنیم گفت: 15 هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در تمام شهرها، روستاها و دهستان‌های استان کرمانشاه  انجام می‌شود.

عباس سروری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های دهه فجر در قالب 22 کمیته تخصصی با مسئولیت ادارات و نهادهای استان انجام شده است افزود: تمام اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی و بقاع متبرکه آمادگی کامل برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تفاوت برنامه‌های امسال با سالهای گذشته را محوریت مردم و اجرای آن به شکل عملیاتی دانست و گفت: کمیته زیباسازی و تزئین شهری برنامه‌ریزی خاصی دارد و استقبال از ایام الله دهه فجر متفاوت‌تر خواهد بود و تبلیغات محیطی متناسب با دهه فجر است.

سروری افزود: امروز ویژه برنامه‌ای همچون هر سال در مزار شهدا با حضور اقشار مختلف به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و غبارروبی برگزار می‌شود و استاندار کرمانشاه به بیان سخنرانی می‌پردازد و به مناسبت سالروز ورود امام راحل(ره) نیز از ساعت 9 صبح رژه نیروهای مسلح و مسابقه دوچرخه سواری از فرودگاه شهید اشرفی برگزار می‌شود.

سروری از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز 19 بهمن ماه در مزار شهدای کرمانشاه خبرداد و گفت: شب پیروزی انقلاب نیز گلبانگ الله اکبر و نورافشانی از برنامه‌های شاخص است و در روز 22 بهمن یکی از سخنرانان کشوری به بیان سخنرانی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم استان کرمانشاه با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ماه باردیگر در مقابل زیادی خواهی‌های مستکبران و سلطنت طلبان خواهند ایستاد بیان کرد: در طول مسیر راهپیمایی ویژه برنامه‌های خاصی از جمله غرفه فرهنگی، نمایشگاه، ایستگاه صلواتی برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم انقلابی استان با حضور حماسی و حفظ روحیه معنوی و انقلابی خود بار دیگر به میدان خواهند آمد و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی خواهند زد گفت: در تمامی ویژه برنامه‌های امسال دهه فجر نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران به نشانه اعتراض به رویکرد فتنه‌گران در به آتش کشیدن این نماد اسلامی برافراشته خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید نسل جدید انقلاب طعم شیرین استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی را بچشند عنوان کرد: طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در مرزهای بیرونی خیلی از بیشتر تعداد افراد جمعیت داخل کشور است.

وی با اشاره به اینکه طرحهای عمرانی به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: تجلیل از فعالان انقلاب نیز در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری کرمانشاه از حضور اعضای شورای اداری استان برای گرامیداشت سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، در مزار شهدا خبرداد و افزود: اعضای شورای با حضور در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

محمد ابراهیم الهی‌تبار با دعوت از آحاد مردم برای حضور در این مراسم، افزود: مردم صاحبان واقعی و اصلی انقلاب هستند و اگر نظام اسلامی در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی خود قرار گرفته است بیش از هر چیز به پشتوانه حضور مردم در عرصه‌های مختلف و رهبری داهیانه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است و نقش مسئولان در تداوم حیات نظام، در قیاس با نقش مردم، ناچیز بوده است.

مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر امروز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در گلزار شهدای کرمانشاه با ادای احترام به مقام شهدا و سخنرانی استاندار کرمانشاه آغاز خواهد شد و زنگ انقلاب نیز روز شنبه 14 بهمن همزمان در تمام مدارس کشور نواخته خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  استان کرمانشاه در مورد محدودیتهای ترافیکی امروز گفت: به مناسبت آغاز دهه فجر و به جهت امنیت ترافیکی شهروندان پیش‌بینی شده است از ساعت 10 تا 11:30 در مسیر شمال به جنوب از ‌میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهدا محدویت ترافیکی اعمال خواهد کرد.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم