Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آران و بیدگل گفت: بیش از ۳۶ طرح عمرانی با هزینه‌ای حدود ۳۲۳ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، ابوالفضل معینی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سالن چهار دی فرمانداری برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای ارائه عملکرد ادارات و نهادها به به مردم که صاحبان این انقلاب‌ هستند به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل در تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان تصریح کرد: بیش از 36 طرح عمرانی با هزینه‌ 323 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که این طرح ها در حوزه های صنعت، شهری، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و مناطق محروم افتتاح می شود، اضافه کرد: افتتاح پلی کیلینک تامین اجتماعی، آغاز به کار واحد ریسندگی شرکت فرش و بهره برداری از فاز دوم شرکت تولیدی فولاد سپیدان فرات کویر از مهمترین این طرح هاست.

معینی نژاد افزود: رایزنی هایی برای حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار اصفهان در مراسم افتتاح فاز دوم شرکت فولاد و افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی صورت گرفته و قول هایی نیز داده شده است.

وی با اعلام رضایت از فعالیت خیران و بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف شهرستان تاکید کرد: با همکاری سرمایه گزاران شهرستان در طرح های دهه فجر سال جاری برای بیش از 400 نفر اشتغال‌زایی صورت خواهد گرفت.

فرماندار آران و بیدگل راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را میعادگاه تجدید بیعت مردم سراسر شهرستان با آرمان‌های انقلاب خواند و تصریح کرد: یادواره شهدای انقلاب با سخنرانی آیت الله صدیقی، اجرای تئاتر آیینی بانوی بی نشان، دیدار با محرومان، افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در سراسر شهرستان و اکران فیلم‌های جشنواره عمار از جمله دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر آران و بیدگل خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل