Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون با اشاره به دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف، گفت: مسئولان کشور باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی با نگاهی انقلابی وارد شده، با توجه به ظرفیت های درونی مشکلات این عرصه را برطرف کرده و رضایت مردم را حاصل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون، سرهنگ علی اصغر عطایی روز چهارشنبه، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران تیران و کرون ضمن تبریک یوم الله دهه فجر، گفت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی بیش از ۱8۰ عنوان برنامه توسط ناحیه تیران و کرون با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تیران و کرون  گفت: برگزاری زنگ انقلاب، رژه خودرویی به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، یادواره شهدای دانش آموزی، مسابقات فرهنگی، غباروبی گلزارهای شهدا، نشست های فرهنگی و بصیرتی، محفل خاطره گویی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

 ۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند و دارای مشکل معیشتی اعطا شد

وی افزود: برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی، همایش ائمه جمعه و جماعات، تقدیر از کاسبان امین شهر، محافل انس با قرآن کریم، پیاده روی خانوداگی و جشن های بزرگ انقلاب از جمله برنامه های دیگر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی در شهرستان، تصریح کرد:  ۱۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه فجر در قالب طرح پیوند آسمانی توسط بسیج جامعه زنان تیران و کرون با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران و پیشکسوتان بسیج تیران و کرون به نوعروسان نیازمند و دارای مشکل معیشتی اعطا شد.

تجدید عهد مردم تیران و کرون در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی

سرهنگ عطایی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری شهیدان است، خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه تجدید عهد و میثاق ملت با انقلاب است چرا که انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگی در ایران و جهان بود.

وی برگزاری هرساله مراسم های مختلف در ایام الله دهه فجر را عامل افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: مردم شهرستان تیران و کرون همانند سال های گذشته با حضور پروشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پای بندی خود به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کرده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی ومنافقان کوردل اعلام می کنند.

مسئولان با نگاهی انقلابی مشکلات حوزه اقتصادی و فرهنگی را حل کنند

سرهنگ عطایی  با اشاره به دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمله ، علمی، نظامی، پزشکی و امنیتی، یادآور شد: مسئولان کشور باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی با نگاهی انقلابی وارد شده، با توجه به ظرفیت های درونی مشکلات این عرصه را برطرف کرده و رضایت مردم را حاصل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و سطح پیشرفت کشور با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و قطعا با عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات موجود در کشور راه پیشرفت هموارتر خواهد شد.

سرهنگ عطایی گفت: اعتبار تسهیلات اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است که با این وجود تسهیلاتی در زمینه پرورش طیور، صنایع دستی و موارد دیگر به متقاضیان ارائه شد.

وی تصریح کرد: پروژه استخر شهرستان تیران و کرون 20 درصد پیشرفت داشته است و که ادامه روند پروژه با تسویه بدهی های قبلی و جذب  اعتبارات با حمایت مسئولان و خیران در سال آینده انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو