Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:50:19 GMT

نمایش ویژه فیلم سینمایی سیانور در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۵۹۸۴

نمایش ویژه فیلم سینمایی سیانور در لاهیجان

ساسان عادلی روز پنجشنبه افزود: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و کانون بسیج هنرمندان این شهرستان با فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فیلم سینمایی سیانور اثر درخشان بهروز شعیبی از فیلمسازان نامی کشور در لاهیجان به نمایش در آمد.
وی خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این فیلم سینمایی بر گرفته از روایات رسمی دولت ایران از وقایع درونی سازمان مجاهدین خلق ایران پیش از انقلاب 1357 ایران است و بازگو کننده اختلافات میان دو دسته در سازمان مجاهدین خلق و درگیری میان چهره‌های کلیدی آن مانند تقی شهرام، مرتضی صمدیه لباف و مجید شریف واقفی است که در متن یک داستان عاشقانه نافرجام استمرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:این فیلم عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به نمایش درآمد و در پایان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: فیلم سینمایی سیانور در بخش‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه و لباس جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نامزد دریافت جایزه را کسب و جایزه بهترین فیلم جشنواره جایزه ققنوس را نیز دریافت کرده است.
وی گفت: بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کردند می توان به مهدی هاشمی ، هانیه توسلی ، پدرام شریفی ، بابک حمیدیان ، حامد کمیلی و بهنوش طباطبایی اشاره کرد.
همچنین فیلم مستند بلند حمید هما ساخته محمد علی سجادی فیلمساز مطرح سینمای ایران هفته گذشته در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش درآمد که مستندی درباره زندگی و آثار هما روستا و حمید سمندریان دو تن از هنرمندان برجسته تاتر کشور ساخته شده است.
وی افزود: فیلم مستند حمید هما پس از نمایش با حضور آرمان فیاض از فیلمبرداران فعال و خلاق سینمای ایران که فیلمبرداری این مستند را برعهده داشت مورد نقد و بررسی قرار گرفت و این سینماگر لاهیجانی درباره چگونگی ساخت این مستند و خاطراتش از پشت صحنه فیلم نکاتی را یاداوری شد.
خبرنگار: نظرپور**انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید