Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری شش دوره از مسابقات مناظره دانشجویی گفت:ثبت‌ نام مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از 11 بهمن ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به خط مشی این دوره از مسابقات مناظره افزود: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روز آمدی و کارایی مباحث، نقل ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات از خط مشی این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان تشکیل تیم چهارنفره مناظره، انتخاب دو عضو مناظره‌کننده و دو نفر عضو محقق، معرفی یک نفر از اعضای هیأت علمی به عنوان سرپرست گروه و آگاهی و اشراف نسبت به آیین‌نامه‌‌های برگزاری داوری مسابقات را از جمله شرایط لازم برای شرکت در این مسابقات عنوان کرد.

وی با اشاره به سه مرحله‌ای بودن این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی بیان کرد: این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

آوج ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای کلیه تیم‌های شرکت‌کننده به تیم‌های برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای نیز راه خواهند یافت، جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: در هر مناظره چهار نفر شرکت می‌کنند که دو تن از آنان برای اثبات قضیه(موافق) و ۲ تن دیگر برای نفی آن(مخالف) می‌کوشند و برای به کرسی نشاندن نظر خود اقامه دلیل می‌کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد: مناظره مرکزی است برای تجزیه و تحلیل، استدلال، برخورد و سوال، استدلال‌های گروه موافق که در جهت تایید گزاره پیشنهادی است و استدلال‌های گروه مخالف نیز در جهت رد گزاره پیشنهادی است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به دبیرخانه مسابقات مناظره دانشجویی به نشانی سنندج_ سه راه جهاد_ سایت اداری_ جهاددانشگاهی استان کردستان_ معاونت فرهنگی  مراجعه و یا با شماره تلفن 33240480-087 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

اعلام فراخوان هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار می‌شود.

ب️ه گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رشید فریدپور درباره آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات آماده از فردا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شهرضا در مرکز آموزش‌های تخصصی استان اصفهان برگزار می‌شود.‌

️ وی افزود: این مسابقات در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در هشت آیتم مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری برگزار خواهد شد.

️️ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس در کانون‌های دانش آموزی استان ارائه شده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم منتخب از دختران در روز هفدهم اردیبهشت ماه و ۲۵ تیم منتخب از پسران در روز هجدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

️ فریدپور هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان دانست و به انتخاب یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی اشاره کرد.

کد خبر 751512

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب