Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:59:58 GMT

بهره مندی مددجویان بهزیستی از بیمه برکت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۶۲۰۸

بهره مندی مددجویان بهزیستی از بیمه برکت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی کرمانشاه با بیمه برکت برای بهره مندی مددجویان تحت پوشش این اداره از خدمات بیمه ای با حضور  امید قادری مدیرکل بهزیستی کرمانشاه و سید احمد طالبی مدیرعامل بیمه برکت امروز پنج شنبه منعقد شد.

 امید قادری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به موجب این تفاهم نامه ۲ هزار نفر از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مراکز بهزیستی این استان به صورت رایگان از خدمات بیمه ای برکت بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، همچنین بیمه برکت به موجب این تفاهم نامه هزینه بیمه عمر و حوادث تعداد یک هزار و ۱۷۴ تن از چندقلوهای تحت پوشش بهزیستی استان را به مدت یکسال پرداخت می کند.

دکتر قادری اضافه کرد: به موجب این تفاهم نامه همچنین بهزیستی حق بیمه ۲۵ هزار نفر از مددجویان را پرداخت میکند و مددجویان بیمه شده از خدمات بیمه تکمیلی شامل هزینه درمانی، بیمه عمر، حادثه و پوشش هزینه های بستری بیمارستانی، دارو، خدمات سرپایی پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی برخوردار می شوند.

این مسئول با بیان اینکه مددجویان روستایی نیز می توانند از خدمات بیمه برکت برخوردار شوند.

دکتر قادری با اشاره به دیدگاه حمایتی بیمه برکت بر ضرورت همکاری با این بیمه در راستای بیمه آتش سوزی، ساختمان ها و مراکز بهزیستی و همچنین بیمه مسئولیت کارکنان تأکید کرد.

انتهای پیام/ز

ارائه بیمه تکمیلی به ۲۵ هزار نفر از مددجویان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران