Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:14:35 GMT

آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۶۲۸۹

آزمون دستیاری فوق تخصصی امروز برگزار شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری فوق تخصصی صبح امروز، پنج‌شنبه 12 بهمن ماه در تهران به صورت الکترونیک برگزار شد.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی (سی و پنجمین دوره) طی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه، اظهار کرد: این آزمون به صورت الکترونیک در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ثبت نام ۶۳۹ نفر در این آزمون گفت: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد و داوطلبانی که حد نصاب نمره را بیاورند، به مصاحبه شفاهی این آزمون دعوت خواهند شد. 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه توزیع شده بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون می‌توانند اخبار مرتبط با آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی و زمان و نحوه اعلام نتایج را با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه این استان به همت این نهاد خبر داد.

سیامک کریمی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: آزمون مذکور در ۱۱ نقطه استان فارس شامل شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار خواهد شد.

کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون در استان فارس را ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز طلا و سکه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد