Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورکشاپ "کسب‌وکار بازی‌های ویدئویی" با حضور امیرحسین فصیحی، مدیرعامل شرکت فن‌افزار، مدیر پروژه و برنامه‌نویس ارشد بازی‌های رایانه‌ای، در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ورکشاپ کسب‌وکار بازی‌های ویدئویی در قالب یک Master Class در محل مدرسه تخصصی هنر و دیزاین اینورس، برگزار شد که در آن، افرادی با پیش‌زمینه ساخت بازی‌های ویدئویی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که پیش از این تجربه ساخت و ارائه حداقل یک بازی ویدئویی را داشته و برای تکمیل دانش خود در این ورکشاپ شرکت‌ کرده بودند. از نکات ارزشمند این ورکشاپ می‌توان به تعامل و گفت‌وگوی موثر شرکت‌کنندگان با ارائه‌دهنده اشاره کرد. در طی این سه‌روز، شرکت‌کنندگان در بخش‌های بسیاری از مباحث ورود کرده و نظرات و تجربیات گذشته خود را در اختیار جمع می‌گذاشتند. از همین رو این ورکشاپ سه‌روزه را می‌توان فرصتی مناسبی برای یادگیری و انتقال تجربه در نظر گرفت.

امیرحسین فصیحی در طی این سه‌ روز از تجربیات شرکت فن‌افزار صحبت کرد و در رابطه با سختی‌ها، چالش‌ها، راه‌حل‌ها، تکنیک‌ها، اصول و نکات ورود به صنعت بازی‌سازی و ماندگارشدن در آن، مثال‌ها و توضیحات بسیاری را ارائه کرد.

وی در این ورکشاپ عنوان کرد که موضوع قابل بحث در دنیای بازی‌سازی بسیار زیاد است. هدف ما در این ورکشاپ آن است که از بسیاری از سرفصل‌های مورد بحث همیشگی عبور کنیم و با عمیق‌تر شدن در دنیای بازی‌سازی، به نکاتی تجربی و غالبا پنهان بازی‌سازی بپردازیم.

مدیرعامل شرکت فن‌افزار، مدیر پروژه و برنامه‌نویس ارشد بازی‌های رایانه‌ای، این ورکشاپ را سرآغازی برای شکل‌گیری نوعی از فکر کردن دانست و گفت: در بازی‌سازی خروجی هنری خوب و خروجی فنی خوب، بخش‌هایی هستند که همه بازی‌سازان به آن توجه می‌کنند، اما در این میان نکات پنهان پراهمیت دیگری نیز وجود دارد که ما در این ورکشاپ به آنها توجه ویژه‌ای داریم.

در این ورکشاپ سرفصل‌هایی چون شناخت چالش‌های بازی‌سازی به عنوان کسب‌وکار پایدار در صنعت، مدیریت تولید، مدیریت و رهبری در تولید بازی‌های ویدیویی، نقش تهیه‌کننده (Producer)، فرآیندهای تولید بازی و فازبندی ساخت، ویژگی‌های تیم بازی‌ساز، مدیریت خلاقیت، بازاریابی، اجزای بازاریابی برای بازی‌های ویدیویی، روش‌های بازاریابی بر اساس بستر (موبایل، PC و کنسول)، رویدادهای بین‌المللی، تبلیغات، فروش و پشتیبانی، بازی به عنوان سرویس، مدیریت طرفداران، موارد قانونی، قراردادها، محدودیت‌های قانونی، توسعه کسب‌وکار در بازی‌سازی، ارتباط با ناشران، تعامل رسانه‌ای، ارتباط با بسترها (همچون Sony و Microsoft ،Steam)، همکاری استراتژیک، سرمایه‌گذاری در بازی‌سازی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌، سرمایه‌گذاری در شرکت و راهکارهای جذب سرمایه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ساله آموزش و پرورش برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی کلاس‌های مدارس برای اسکان آماده می‌کند، افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری هر ساله شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور به این استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند که پیش‌بینی می‌شود تعطیلات نوروز امسال به ۳۰۰ هزار مسافر افزایش یابد.

وی با اشاره به ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: ۲۳ پایگاه در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

موحدی از آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده که تا سه هزار و ۳۰۰ کلاس قابل افزایش است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده شده است.

کد خبر 6057911

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی معطل ۲۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی
  • هاشمی نسب و تکرار صحبت های دربی در بازی با هوادار؛ آنها هیچی نیستند!
  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی در راه المپیک پاریس
  • فراخوان دریافت پیشنهادهای فناورانه سرمایه‌ای برنامه هفتم توسعه کشور تمدید شد
  • آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر
  • آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر
  • ۱۱ بازیکن تراکتور برای شکست شمس آذر
  • یک حذف غم‌انگیز برای ستاره والیبال ایران در چین
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • ویدئویی از شادی فضانوردان ناسا در پی آزمایش موتور موشک «آرتمیس ۲»