Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نينتندو به تازگي از فرنچايز بعدي خود که راهش را به حوزه موبايل هاي هوشمند باز خواهد کرد رونمايي به عمل آورده و اين فرنچايز چيزي نيست جز سري «ماريو کارت». به گفته نينتندو طي سال مالي آتي (يعني بين آوريل سال تقويمي 2018 الي مارس 2019) بايد منتظر اپليکيشني به نام Mario Kart Tour براي اسمارت فون ها باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز اطلاعات خاصي درباره ماريو کارت تور منتشر نشده و صرفاً مي دانيم نينتندو چنين عنواني را در دستور کار دارد؛ با اين حال ماريو کارت يکي از بزرگ ترين فرنچايزهاي نينتندو به حساب مي آيد و انتظار مي رود به موفقيتي قابل توجه روي ديوايس هاي هوشمند برسد.
روز گذشته نينتندو اعلام کرد کنسول سوييچ تا به اين لحظه فروشي 14.86 ميليون واحدي داشته و تقريباً نيمي از خريداران کنسول هيبريدي مورد اشاره، بازي «Mario Kart 8 Deluxe» را هم خريداري کرده اند؛ پورتي مستقيم از يکي از انحصاري هاي Wii U که علي رغم ناکامي اين کنسول، هشت ميليون کپي فروخته بود.
چندان دور از ذهن نخواهد بود که بگوييم که نينتندو عناوين بيشتري براي موبايل در دست توسعه دارد. کمپاني ساکن کيوتو قرار بود تا پايان سال 2017، پنج بازي براي موبايل هاي هوشمند عرضه کند اما تا به اين لحظه، تنها شاهد انتشار سوپر ماريو ران، فاير امبلم هيروز، انيمال کراسينگ و اپليکيشن اجتماعي نه چندان موفق Miitomo بوده ايم. گفتني است که وال استريت ژورنال طي سال گذشته در گزارشي از ساخت نسخه موبايل Legend of Zelda نيز خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که سس فلفل بالوتلی را تا مرز خفگی برد!

هم‌تیمی سابق سوپرماریو خاطره‌ای جالب از اولین روز ملحق شدن بازیکن ایتالیایی به او در فرانسه را بازگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زندگی حرفه‌ای و شخصی ماریو بالوتلی همواره با حاشیه همراه بوده که البته بعضی از آنها هم ناخواسته و از سر بدشانسی برای او رخ دادند، از جمله اتفاقی که در بدو ورودش به تیم مارسی در سال 2019 رخ داد و تا به امروز کمتر کسی درباره‌اش چیزی می‌دانست.

فلورین تاوین، هم‌تیمی پیشین بالوتلی که اکنون در تیم اودینزه بازی می‌کند، فاش کرد که درست در اولین روز حضور سوپرماریو در تمرینات مارسی برای او اتفاقی رخ داد که اشک خودش و سایر بازیکنان تیم را درآورد.

تاوین گفت: ماریو بالوتلی تازه با مارسی قرارداد بسته بود. ما به یک اردوی تمرینات پیش فصل رفته بودیم و بعد از تمرینات برای صرف ناهار به غذاخوری رفتیم. آن موقع عادل رامی هم برای مارسی بازی می‌کرد. او همیشه از آشپز تیم می‌‌خواست که همراه غذایش سس فلفل قرمز بگذارد، بنابراین سرآشپز هم همیشه برای عادل روی میز غذا یک کاسه سس هریسا می‌گذاشت. سر و کله بالوتلی پیدا شد. آن اولین جلسه تمرین پیش فصل او با مارسی بود و همه چیز برایش جدید و ناشناخته بود. مثل بقیه ایتالیایی‌ها او برای خودش پاستا کشید. بعد هم چشمش به ظرف سس هریسای روی میز افتاد و فکر کرد که سس گوجه است.

جنجال جدید بالوتلی با سرپیچی از فرمان پلیس + عکس

تاوین ادامه داد: بالوتلی روی ظرف پاستایش را با سس هریسا پر کرد. تقریباً بیشتر ظرف را روی بشقابش خالی کرد. با دیدن این صحنه،‌ من و دیگر بازیکنان با تعجب به یکدیگر نگاه کردیم و با خودمان گفتیم این سس خیلی تند است و چطور او اینقدر از آن را روی غذایش می‌ریزد! با این حال چون شناختی از او نداشتیم فکر کردیم می‌داند که دارد چکار می‌کند و چیزی که روی غذایش ریخت چه بوده است. ماریو شروع به خوردن غذا کرد و پنج دقیقه طول نکشید که اشک از چشمانش جاری و صورتش خیس عرق شد و تا مرز خفگی پیش رفت. بازیکنان به او ورودش به باشگاه را خوشامد گفتند و همگی با هم قهقهه زدیم. چهره او در آن لحظه تماشایی بود.

بالوتلی 33 ساله در حال حاضر دومین دوره بازی‌اش در تیم آدانا دمیراسپور ترکیه را سپری می‌کند. او سابقه بازی در تیم‌هایی مانند اینتر، میلان، منچسترسیتی، لیورپول، نیس، برشا و مونتزا را دارد اما هرگز نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • افزایش ۴ برابری ظرفیت تولید کارت سوخت
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!
  • روزی که سس فلفل بالوتلی را تا مرز خفگی برد!
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟