Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جمعيت اسلامي الوفاق ملي بحرين اقدام رژيم آل خليفه در اخراج شهروندان از اين کشور را غيرانساني دانست.
به گزارش خبرگزاري آريا، جمعيت الوفاق بحرين روز چهارشنبه طي پيامي با اشاره به افزايش پديده تبعيد شهروندان اين کشور به خارج از سوي رژيم آل خليفه اعلام کرد : تبعيد شهروندان به خارج کشور يک روش غيرانساني است که بر هيچ قانوني مبتني نبوده و در چارچوب سياست ظلم و ستم و جنايت عليه حقوق بشر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمعيت الوفاق بحرين سياست تبعيد شهروندان را ناشي از تکروي و استبداد رژيم آل خليفه خواند و افزود: علاوه بر اخراج تعدادي از شهروندان طي اين هفته ، در روزهاي آينده نيز جمعي از شهروندان که تاريخچه اي عميق در بحرين دارند، از کشور تبعيد خواهند شد.
اين تشکل ، سياست ظالمانه رژيم آل خليفه را واکنش اين رژيم به انقلاب بزرگ مردمي براي رسيدن به دموکراسي ،عدالت ، آزادي و انسانيت برشمرد و از جامعه جهاني خواست براي توقف اين پروژه نژادپرستانه و غيرانساني وارد عمل شده و در قبال اين سطح از تجاوزهاي انساني و حقوقي سکوت نکند.
دادگاه آل خليفه طي روزهاي گذشته حکم حبس و سلب تابعيت شيخ «عيسي قاسم» روحاني سرشناس شيعيان بحرين را تأييد و همچنين اعتراض 10 تن از شهروندان از جمله يک زن سلب تابعيت شده را رد کرد . تاکنون چهار نفر از شهروندان بحرين از کشور اخراج شده اند.
بر ديگر اينکه دادگاه جنايي بحرين «اميره القشعمي» را به تحمل پنج سال حبس و برادرش «ابوالفضل القشعمي» را به تحمل 15 سال حبس و همچنين سلب تابعيت محکوم کرد. اين خواهر و برادر جوان ، فرزندان روحاني بحريني «محمد صالح القشعمي» هستند و هر سه نفر از ژانويه 2017 در بازداشت بسر مي برند.
در ابتدا اين افراد به پناه دادن به جوانان انقلابي تحت تعقيب متهم شدند اما دادگاه آنان را به حمل اسلحه و پيوستن به گروه هاي تروريستي نيز متهم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد