Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- ورزشکاران ايراني عناوين برتر مسابقات بين المللي پارااسکي آلپاين که به ميزباني پيست بين المللي ديزين کرج برگزار شد، کسب کردند.

رئيس هيات آلپاين البرز روز پنجشنبه به ايرنا گفت: اين رقابت ها از طي 2 روز گذشته با حضور ورزشکاراني از کشورهاي تاجيکستان، مغولستان، بلژيک، روماني و نمايندگاني از کشورمان در پيست بين المللي ديزين برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادق کلهر افزود: در اين مسابقه ها، 23 ورزشکار داخلي و خارجي در 2 رشته مارپيچ بزرگ و کوچک با يکديگر رقابت کردند.
وي اضافه کرد: در بخش مردان، صادق کلهر در رشته مار پيچ بزرگ با زمان يک دقيقه و 12 ثانيه و 45 صدم ثانيه به مقام قهرماني اين دوره از رقابت ها دست يافت.
کلهر گفت: همچنين سيد احمد جعفري وجواد سولقاني ورزشکاران البرزي شرکت کننده در مسابقات بين المللي پارااسکي به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را به دست آوردند.
وي ادامه داد: در بخش زنان نيز صديقه روزبه از استان البرز و مريم حاجي لو از زنجان به ترتيب مقام هاي اول و دوم را از آن خود کردند.
پيست ديزين واقع در فاصله 70 کيلومتري شمال کرج داراي 3 تله کابين ، 2 تله سيژ، 7 تله اسکي بشقابي و يک تله اسکي چکشي است.
اين پيست سال گذشته در آذرماه گشايش يافت اما امسال به علت بارش ديرهنگام برف با بيش از 2 ماه تاخير، در هفته جاري به صورت آزمايشي فعال شد.
ارتفاع اين پيست بين 2650 تا 3600 متر از سطح دريا قرار دارد و بهترين زمان اسکي روي برف در آن اوايل آذرماه تا اواخر ارديبهشت ماه است.
در پيست بين المللي ديزين 2 هتل ، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.
7414/ 6155خبرنگار:وحيده عسکري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی