Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@19:55:00 GMT

یک رکورد ویژه دیگر برای کارلوس کی روش

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۱۳۳

یک رکورد ویژه دیگر برای کارلوس کی روش

به گزارش جهان نيوز، اگر چه هنوز منتقدان کی روش این موضوع را بهانه ای برای انتقاد از مربی پرتغالی نکرده اند اما روزنامه ایران ورزشی به یک نکته جالب دیگر درباره کی روش و جام جهانی اشاره کرده. اینکه او رکورددار حضور در این تورنمنت است.

به نوشته این روزنامه، کی روش برای چهارمین بار در جام جهانی حاضر می‌شود و از این حیث بالاتر از مربیان دیگر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از کی‌روش، یواخیم لو حضور دارد که در 3 دوره جام جهانی به‌عنوان سرمربی و یک دوره هم کمک مربی حضور داشته است. بعد از لو هم نوبت به مربیانی چون پکرمن، تابارز، حلیل هودزیچ و دیدیه دشان می‌رسد.

منبع:جام جم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو