Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@20:47:34 GMT

ورود رئیس جمهور به فرودگاه سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۳۴۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما وبنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان ریاست جمهوری در ابتدای سفرش به سیرجان در استادیوم ورزشی تختی این شهر با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو مي کند.
پس از آن دکتر روحانی از طرح های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر بازدید و برخی از طرح های صنعتی را در نقاط مختلف استان افتتاح مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز با حضور رئیس جمهورووزرا دهها پروژه بزرگ شامل بزرگترین کارخانه تولید یخچال / دوپروژه نیروگاهی در مس سرچشمه رفسنجان و گل گهرسیرجان /دوواحد کنسانتره و همچنین بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی خاور میانه سیرجان افتتاح می شود.
رئیس جمهور در ادامه سفر دو روزه اش به استان کرمان در شورای اداری استان کرمان حضور مي يابد و روز جمعه ضمن بازديد از مناطق زلزله زده استان کرمان ، در نشست خبری با اصحاب رسانه ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خبرگزاریها و نشریات استان خواهند بود.
جمعی از وزيران در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت به شهرستان های استان کرمان سفر و ضمن دیدار با مردم ، طرح های مختلفی را نیز افتتاح می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر