Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@21:28:58 GMT

حمایت رحمتی از شمسایی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۳۹۱

حمایت رحمتی از شمسایی + عکس

ساعت24-بعد از دست دادن آقای گلی فوتسال جهان، بازیکنان استقلال برای حمایت از وحید شمسایی پست گذاشتند.

بعد از دست دادن آقای گلی فوتسال جهان، بازیکنان استقلال برای حمایت از وحید شمسایی پست گذاشتند. نکته ی جالب توجه در پست ها کنایه به مسئولین بوده که مشخص نیست در این بین گناه مسئولین چیست که فالکا ئوی برزیلی عنوان آقای گلی جهان را در اختیار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی هم در پستی که اخیرا بارگذاری کرده به همین نکته اشاره داشته! احتمالا نظر دوستان بر این است که وحید شمسایی باید همیشه به اردوی تیم ملی دعوت شود حتی الان که 42 سال سن دارد. فردا اگر کسی هم رکورد علی دایی را شکست احتمالا باید علی دایی را هم به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

شفقنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است