Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آقاپورمدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت: در 10 ماه گذشته سال‌جاری یک هزار و ۸۷۷ مورد پذیرش و بستری مصدومان حوادث ترافیکی داشته‌ایم که به طور متوسط روزانه 6 مورد مصدوم حادثه ترافیکی و رانندگی در این بیمارستان پذیرش و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم چنین گفت:در 10 ماهه سال جاری بیش از یک هزار و 800 مورد مصدوم سوانح رانندگی و ترافیکی در این مرکز تحت درمان قرار گرفته‌اند.

آقاپورافزود: با توجه به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) تبریز مرکز جنرال و ترومای شمال‌غرب است از این رو علاوه بر استان آذربایجان‌شرقی ارجاع مریض‌های بدحال و مصدومان سوانح رانندگی و ترافیکی از استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان به این مرکز صورت گرفته و سبب افزایش مراجعه بیماران با این مرکز می‌شود.

وی در خصوص تعداد مصدومان مراجعه کننده به این مرکز گفت: در 10 ماه گذشته سال‌جاری یک هزار و ۸۷۷ مورد پذیرش و بستری مصدومان حوادث ترافیکی داشته‌ایم که به طور متوسط روزانه 6 مورد مصدوم حادثه ترافیکی و رانندگی در این بیمارستان پذیرش و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز ادامه داد: عمدتا مصدومین حوادث رانندگی در بخش ترومای این مرکز تحت مراقبت قرار می‌گیرند و جراحی‌های اورتوپدی، عمومی، توراکس و جراحی مغز و عروق از عمده اعمال جراحی هستند که بر روی مصدومان سوانح رانندگی در این مرکز انجام یافته است.

آقاپور در خصوص چگونگی رایگان بودن هزینه‌های درمانی مصدومان سوانح رانندگی افزود: هزینه‌های درمانی مصدومان در صورتی رایگان محسوب می شود که مصدومان یا از طریق اورژانس 115 به این مرکز انتقال داده شوند و یا گزارش کد دار پلیس 110 و یا ارائه کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه به هر دلیلی مصدومان نتوانند در طول دوره درمان مدارک فوق را به بیمارستان ارائه کنند تا 2 ماه امکان ارائه وجود داشته و بعد از گذشت مدت زمان مقرر به صورت بیمه ای و سهم بیمار از آنها اخذ می‌شود.

آقاپور افزود: از هموطنان می‌خواهیم در مواقع اضطراری و کریتیکال خونسردی خود را حفظ کرده و با همکاری با کادر درمانی برای مراقبت و گذراندن طول دوره درمان بیماران تا بهبودی کامل ما را یاری کنند.

 

انتهای پیام/ش

درمان یک هزار و 800 مورد مصدوم سوانح رانندگی و ترافیکی درتبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح