Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت 12 بهمن ماه ؛ سالروز بازگشت حضرت امام خمینی ( ره ) به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش خرداد به نقل از پایگاه خبری پلیس،  در متن این بیانیه آمده است؛ میلیون ها انسان دلداده به حقیقت اسلام ناب محمدی (ص)، بهاری را در دل زمستان پرشور سال 1357تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردی از تبار ابراهیم خلیل الله (ع) که با توکل به خداوند قادر متعال و همراهی سیل خروشان ملت حق طلب، بت طاغوت و استبداد را در رزمگاه انقلاب به چالش و اضمحلال کشانده بود، قدم به پهنای سرزمین ایران نهاد. گویا تمامی آحاد ملت بپاخاسته و یک فریاد بیش نبودند؛ " الله اکبر ،     خمینی رهبر"
پیر و جوان، زن و مرد با دسته گلی از عشق و ایثار به استقبال مرشد و مراد خود رفته و با نوای "در بهار آزادی جای شهدا خالی" ، میثاق وفا را به مهر بیعت مزین ساختند. در آسمان بلند کشور، انقلاب معجزه  "والفجر و لیال عشر" ستون های پوسیده نظام طاغوت را در هم ریخت. دنیا از این واقعه بزرگ حیرت زده شد تا بدانجا که  انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن نام گرفت و به بیان اهل معنا " معجزه قرن" شد.
این بیانیه می افزاید: امروز چهلمین سالگرد آن رخداد عظیم است، درخت تنومند انقلاب تا آن سوی مرزها ریشه دوانده و شاگردان مکتب فکری امام خمینی(ره) در جبهه خدمت به ملت و دفاع از مظلومان گام های بلندی برداشته اند. اما دشمن قسم خورده و اهریمن صفت نیز با تمام قوا به میدان مبارزه آمده است. در این پیچ تاریخی گویی باز هم تمام کفر در برابر همه اسلام بپاخاسته است، اما هیهات که تاریخ تکرار نخواهد شد و وارثان امام خمینی(ره) عزیز زیر پرچم فقاهت و مجاهدت گوش بفرمان مرجع و فرمانده حکیم خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر پیروزی و غلبه بر نیروهای شیطانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و اذناب او، قدرتمندانه و با صلابت پیش خواهند رفت و با وحدت و انسجام ملی در سایه سار همدلی و اخوت ملت بصیر ایران اسلامی و قاطبه خدمتگزاران در نهادهای حاکمیتی از مقاطع سرنوشت ساز عبور خواهند کرد.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از متن ملت با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت با شکوه بنیانگذار نظام مقدس اسلامی به میهن، به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور ایران اسلامی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب در عرصه تامین نظم و امنیت و خدمت به مردم فهیم و انقلابی با کمال افتخار پویاتر و با صلابت تر از گذشته،  ایفای نقش خواهد نمود. ان شاءالله

برچسب ها: انقلاب ، جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • آیا می شناسیدش؟
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری