Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:29:10 GMT

امام جمعه: امنیت پایداری در قصرشیرین حکمفرماست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۸۰۲

امام جمعه: امنیت پایداری در قصرشیرین حکمفرماست

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: با وجود وسعت بسیار زیاد نوار مرزی، هم اکنون امنیت پایداری در این شهرستان حکمفرماست که این مهم مرهون تلاش نیروهای مسلح و مدافعان حریم ولایت و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی روز پنجشنبه در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار روسای دستگاه های اجرایی با وی ، اظهارداشت: با توجه توطئه های مختلف دشمنان ، نظام اسلامی در سایه درایت رهبری و جانفشانی های سربازان ولایت ، از امن ترین کشورهای دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: وضعیت دولتمردان شاه بسیار اسف بار بود و مردم ایران به خاطر دین و به دست آوردن آزادی در مقابل آن ها قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: جامعه ما سکولار نیست و دین تنها مختص منازل نیست، بلکه باید در همه جامعه نقش محوری داشته باشد.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: امامان معصوم (ع) با این هدف برای تشکیل حکومت دینی حرکت کردند زیرا دین داشتن ، یک نعمت و ارزش است.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که رژیم سابق می خواست جامعه را فاسد کند و در این شرایط بر امام راحل تکلیف بود که حکومت اسلامی را تشکیل دهد.
وی افرود: شاه ، مسیر جامعه را در مسیر بی دینی و احکام اسلام در حاشیه قرار داده بود و سلایق شخصی و شیطانی خود را در جامعه رواج می داد، اما امروز با رهبریت یک مرجع دینی ، احکام اسلامی در بطن جامعه ، ساری و جاریست.
وی با بیان این که اختلاف ما با آمریکا ماهیتی است و هرگز اجماعی صورت نمی گیرد ، گفت: ماهیت ما اسلامی بوده است و در مقابل ماهیت آمریکا کفر و ظلم است که خون انسان های های بیگناه را در منطقه خاورمیانه می ریزند.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: نظام اسلامی مدافع مظلومان است که در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم کرده، در حالی که شاه یک بار از ملت مظلوم فلسطین دفاع نکرد و دربار او در اختیار بهائیان بود و سرمایه های کشور را روانه اسرائیل می کرد.
حجت الاسلام ملکی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، عزت پیدا کردیم و مردم ایران افتخار اسلام هستند و اگر نظام الهی ما نبود ، بعضی از کشورها از نقشه سیاسی خاورمیانه حذف می شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امیدست در اعتلای انقلاب موثر باشیم و در آیین های دهه فجر حضور گسترده داشته باشیم.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: دشمن همواره تلاش کرد جلوی انقلاب را بگیرد، زیرا انقلاب پیشرفت های چشمگیر داشت و داعش را زمین گیر کرد.
وی اظهارداشت: همه دشمنان سعی در به چالش کشیدن انقلاب را دارند و داعش را به وجود آوردند و منازعات سیاسی در منطقه درست کردند.
وی افزود: دشمن، ملت ایران را نمی شناسند و از بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی این مردم بی خبرند و کاری ازپیش نمی برند.
وی گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مشکلات خود را با همت مسئولان نظام حل می کنند و دست نیاز به سوی بیگانه دراز نمی کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، فردا جمعه دهم فروردین پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان افزود: در شیراز هم این مراسم از شبستان امام خمینی حرم مطهر امین ولایت به سمت بست شهید آیت الله دستغیب و در ابتدای بلوار ۹ دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در ۵ استان کشور، از مردم دعوت کرد در راهپیمایی فردا شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به مراسم یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مراسم هم فردا جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۱۱ و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم احمد همتی بوشهری، استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس است.

دیگر خبرها

  • دیدار مداحان و شعرای آیینی با امام جمعه شهرکرد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است