Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، متن بیانیه به این شرح است :
پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از افتخارات و سند عزتمندی و شجاعت ملت بزرگ این سرزمین با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به دست آمد و امروز سرمشق و الگو یی بی بدیل برای ملت‌های آزادیخواه شده است .
این نهضت شکوهمند و الهی که  زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نموده است امروز در مسیر عزت و اقتدار و به سرعت وصف ناشدنی به تحقق سمت اهداف و آرمان‌های حیات بخش خود به پیش می‌رود و شعله‌های امیدواری را در دل ستمدیدگان جهان همواره روشن نگه داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی تردید انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است و امروز حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد .
و اینک در سی و نهمین سالگرد پیروزی این نهضت الهی و شجره ریشه‌دار که به زعامت پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، جانفشانی فرزندان برومند میهن اسلامی و پرچمداری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) پیش‌قراول مبارزه با نظام سلطه محسوب می‌شود می‌طلبد تا  اقشار مختلف جامعه امروز و به ویژه جوانان و نوجوانان آینده ساز مملکت در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های ارزشمند آن کوشا بوده و تا اتصال به حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) با تمام توان و اقتدار صیانت از نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم ولایتمدار و آگاه استان مرزدار ایلام دعوت می‌نماید تا با شرکت فعال و پرشور در آیین‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجرکه از ساعات ابتدایی فردا پنجشنبه 12 بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام امت، خمینی کبیر به میهن اسلامی در سال 57 در سراسر کشور اسلامی ایران آغاز خواهد شد، اعلام وفاداری و اعتقاد عمیق خود با این نهضت الهی را به نمایش بگذارند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر کرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت‌های جهانی از مردم مظلوم غزه اظهار داشت: هم‌اکنون افکار عمومی دنیا بیدار شده و مسائل مختلف بین‌المللی را نه از دیدگاه رسانه‌های غربی بلکه به صورت معقولانه می‌نگرند.

وی با اشاره به اینکه قدرت رسانه‌های غربی بسیار زیاد است افزود: با توجه به اینکه مردم اروپا و آمریکا به ویژه دانشجویان در حصار رسانه‌های صهیونیستی هستند، اما بیداری کنونی آنها نتیجه خون مردم مظلوم غزه است.

امام جمعه موقت شهر قوشچی بیان کرد: علاوه بر آن هم‌اکنون حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم فلسطین سبب تعجب حکام و سیاستمداران غربی شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است که خون‌های بی‌گناهی که در غزه ریخته می‌شود سبب آزادی قدس شود و در شرایط کنونی تکلیف مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان عالم این است که این بیداری مردم دنیا را در جامعه بین‌المللی تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • باید حرکت‌های دانشجویی در حمایت از غزه در جوامع بین‌المللی تبیین شود