Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@08:54:32 GMT

برانکو: استقلالی نیستم اما انسان که هستم

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۷۹۴۶

به گزارش وانانیوز، 

در آستانه این دیدار، شنیدن تازه‌ترین حرف‌های برانکو خالی از لطف نیست.

 

*سپاهان اصفهان با نزول شدیدی مواجه شده است.‌آیا شما را باید از پیش برنده بدانیم؟

نه، سپاهان همیشه سپاهان است. یک باشگاه بزرگ با افتخارات فراوان که در 10 سال اخیر بهترین نتایج را گرفته است. هرگز نباید این تیم را دست‌کم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*چرا کرانچار نتوانست در سپاهان موفق شود؟

دوستم زلاتکو کرانچار مربی بزرگی است اما متأسفانه شرایط برای این تیم خوب پیش نرفت. کرانچار بدشانس هم بود چرا که همیشه موقعیت‌های خوبی از دست دادند و در دقایق پایانی گل‌های بدی هم خوردند.

 

*منصور ابراهیم‌زاده به عنوان جانشین کرانچار سرمربی سپاهان شد. آیا شناختی از او دارید؟

ابراهیم‌زاده را می‌شناسم و می‌دانم یک مربی باسابقه و کاربلد است البته ما تلاش می‌کنیم در خانه به حداکثر امتیازات برسیم.

 

*این روزها بازار کری‌خوانی هواداران پرسپولیس برای استقلالی‌ها داغ شده و طرفداران شما می‌خواهند پس از شهرآورد، جشن قهرمانی را برگزار کنند. نظری ندارید؟

ما رقبای قدری مثل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و فولاد داریم؛ گرچه هدف‌مان قهرمانی است و وارد این مسائل و کری‌خوانی‌ها نمی‌شویم. اینکه چه زمانی جشن قهرمانی بگیریم، مهم نیست. در حال حاضر تنها فکرمان بازی با سپاهان اصفهان است. باید مقابل این تیم موفق شویم.

 

*یکی از دغدغه‌های شما تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان پایان فصل به اتمام می‌رسد. این‌طور نیست؟

به هر حال بازیکنانی که قرارداد دارند می‌مانند. کسانی هم که قرارداد ندارند، خودشان صلاح می‌دانند. اگر پیشنهاد بهتری دارند، می‌توانند بروند و ما نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم. شما دیدید در دیدار با پیکان وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا را نداشتم ولی بردیم.

 

*البته امید عالیشاه هم برمی‌گردد و...

بله، امید عالیشاه برمی‌گردد و سال بعد هم برای قهرمانی می‌جنگیم.

 

*برخی‌ها معتقدند در بازی‌های خانگی و در ورزشگاه آزادی تهران ضعیف‌تر از مسابقات خارج از خانه بازی می‌کنید. درست می‌گوییم؟

نه، در بازی با نفت تهران ۳ پنالتی ما را داور نادیده گرفت. در بازی با گسترش فولاد تبریز هم داوری به ضرر ما بود. در چنین شرایطی نباید به بازیکنان پرسپولیس خرده گرفت.

 

*لیگ قهرمانان از راه می‌رسد و دوباره باید در کشور ثالث به مصاف حریفان عربستانی برویم.

پارسال ما از 12 بازی، 9 بازی را خارج از خانه بازی کردیم. یک میلیون دلار ضرر کردیم و به جز آن، جلوی چشمان تماشاگران تیم خودمان هم بازی نکردیم. برابر الهلال ۴ بازیکن کلیدی پرسپولیس را نداشتیم. این در حالی بود که الهلال بدون یک بازیکن خود فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

 

*خیلی‌ها معتقدند السد قطر قوی‌ترین حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست. شما موافقید؟

السد بزرگترین باشگاه قطر است. پورعلی‌گنجی و ژاوی در این تیم بازی می‌کنند و الغرافه را به تازگی ۴ بر صفر بردند. آن بازی را دیدم ولی در حال حاضر ما با سپاهان بازی داریم و اول به این تیم باید فکر کنیم و بعد السد.

 

*راستی پس از تصادف مهدی قائدی آرزوی سلامتی کردید. توضیح می‌دهید؟

سؤال و چرا ندارد! من استقلالی نیستم اما انسان که هستم. مهدی قائدی یک فوتبالیست جوان و مستعد است که دعا می‌کنم هرچه زودتر بهبود پیدا کرده و به میادین فوتبال بازگردد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند. 
برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. 
یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند. 
حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند.  

تیم ملی چین در حال حاضر 7 امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تيمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا 2027 اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!