Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@18:36:49 GMT

تحلیل قطری‌ها از چرایی جدایی شهباززاده

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۸۱۱۳

تحلیل قطری‌ها از چرایی جدایی شهباززاده

به گزارش جهان نيوز،  سجاد شهباززاده پس از ناکامی در استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ و راهی تیم قطر شد اما در آنجا هم بدشانسی آورد و از لیست این تیم قطری خط خورد.

روزنامه الوطن در شماره امروز (پنجشنبه) خود نوشت: هرج‌ومرجی که در تیم قطر اس سی رخ داده است آیا همچنان ابعاد بیشتری خواهد یافت. اتفاقی که در زمان نقل‌وانتقالات در تیم قطر اس سی رخ داده سریع‌ترین خروج یک بازیکن از فهرست یک تیم در لیگ ستارگان قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیکنی که (سجاد شهباززاده) هنوز 2 بازی‌اش را به پایان نرسانده کنار گذاشته می‌شود. شهباززاده در 2 بازی برابر المرخیه که با پیروزی به پایان رساند و تساوی با العربی برای تیم قطر اس سی بازی کرد.

در ادامه این تحلیل آمده است: نمی‌دانیم بر اساس چه معیارهایی سجاد شهباززاده برای انتقال به تیم قطر اس سی انتخاب شد و تحت چه استانداردهایی یک روز پس از شرکت در تست‌های پزشکی برای این تیم به میدان رفت. آیا او همان ناجی تیم قطر اس سی برای تغییر وضعیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالاتی تا پایان فصل بود. عبدالله مبارک، سرمربی تیم قطر اس سی می‌گوید که سجاد شهباززاده 2 هفته قبل بهترین انتخاب ما بود و سپس گزینه بهتری را پیدا کردیم. لوئیز خیمینز بازیکن موثرتری است که به فوتبال قطر خو پیدا کرده است. حالا چرا این بازیکن پیش از جستجوی باشگاه قطر اس سی در خارج از قطر جذب نشد و مورد اعتماد مبارک قرار نگرفت.

روزنامه الوطن سپس با انتقاد از نحوه جدایی شهباززاده نوشت: چگونه می‌توانید بازیکنی که هنوز 2 بازی را هم به پایان نرسانده است ارزیابی کنید. اتمسفری لیگ و تیمی که با تیم و لیگ کشورش متفاوت است.

ساده‌ترین منطق فوتبال این است که هر بازیکنی برای هماهنگ‌شدن با تیمش نیاز به زمان دارد تا بتواند پتانسیل‌های خود را نشان دهد. حتی اگر معروف‌ترین بازیکنان را هم جذب کنید به چیزهایی که می‌خواهید در چند روز دست نخواهید یافت. نمونه روشن این قضیه هم انتقال کوتینیو از لیورپول به بارسلونا است. البته می‌دانیم که تیم قطر اس سی بارسلونا نیست!
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴