Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد که دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه ملزم به ارائه پایان‌نامه هستند.

محمدمحسن صدر به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دانشگاه پیام‌نور به عنوان دانشگاه وابسته به وزارت علوم پایبند به دستورات و تصمیمات این وزارتخانه است، از آنجایی‌که وزارت علوم اعلام کرده که همه دانشجویان کارشناسی ارشد باید پایان‌نامه ارائه دهند؛ دانشگاه پیام‌نور نیز از این امر مستثنی نیست و همه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه باید پایان‌نامه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیاری از رشته‌های دانشگاه پیام‌نور در مقطع کارشناسی ارشد، پژوهش محور است و پیش از این اگر دانشجویان درخواست آموزش محور شدن می‌دادند، بعد از بررسی‌های لازم با این درخواست‌ها موافقت می‌شد اما اکنون با تصمیم جدید وزارت علوم دیگر این درخواست‌های دانشجویان تایید نخواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور همچنین درباره رشته‌های دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور گفت: دستور‌العمل‌های جدید معمولا شامل آزمون‌های ورودی قبلی نمی‌شود، آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز برگزار شده است به همین دلیل این قانون شامل حال ورودی‌های این آزمون نمی‌شود.

صدر اضافه کرد: اگرچه بسیاری از رشته‌های دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور پژوهش محور هستند و فقط درصد کمی آموزش محور بودند.

وی همچنین درباره رشته‌های الکترونیکی و غیرحضوری در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: این رشته‌ها نیز پایان‌نامه دارند چراکه دانشجویان می‌توانند در این رشته‌ها نیز استاد راهنما انتخاب کنند و با آن استاد در ارتباط باشند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید

در پی دستگیری صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن نامه عباس نیک نژاد، رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا به شرح زیر است:

پروفسور می‌نوشه شفیق عزیز

رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تأسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمداً به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید. دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی‌رحم انداخت.

لطفاً به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصاً به آن‌ها گل تقدیم کنید. لطفاً، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده‌اید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز