Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این شهرستان گفت: 318 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌هایی که قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسند، اظهار کرد: 318 پروژه در این ایام به افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند، ابراز کرد: این پروژه‌ها راه‌های روستایی، عمران شهری و روستایی، دانشگاه‌ها، بهداشت و درمان، سرمایه‌‎گذاری و واحدهای صنعتی، گازرسانی به روستاها و بخشهای مختلف را در برمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ما پروژه‌هایی که قرار بود کلنگ زنی شوند را از پروژه‌های دهه فجر حذف کردیم، گفت: ما در دهه فجر کلنگ‌زنی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سفرهای مقامات کشوری به استان زنجان از حضور آنها در افتتاح‌ پروژه‌ها استفاده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند پروژه در حوزه بهداشت و درمان داریم که از جمله آنها می‌توان به کلینیک ویژه شفیعیه اشاره کرد.

عسگری با اشاره به اینکه گازرسانی به 20 روستا در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این گازرسانی‌ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرحهای هادی روستایی با اعتبار 8.5 میلیارد تومان در 65 پروژه اجرا شده است، عنوان کرد: در حوزه اشتغال و مسکن محرومین نیز پروژه‌هایی برای بهره‌برداری خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی را در روزهای آینده افتتاح خواهیم کرد که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم