Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به حضور بسیجیان در آیین های گرامیشدات دهه فجر امسال گفت: در این ایام، 300 برنامه فرهنگی و اجتماعی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران مراغه افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دهه فجر، هر پایگاه و حوزه مقاومت بسیج ویژه برنامه ای برای این ایام برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برگزاری بیش از 12 یادواره شهدا در حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی، آیین استقبال از آفتاب، غبار روبی مزار شهدا، ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، ویژه برنامه های ایام فاطمیه و جشن های پیروزی انقلاب از جمله برنامه های فرهنگی در این ایام است.
وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر امسال اضافه کرد: بر اساس رهنمودها و نظرات رهبر انقلاب و مراجع تقلید، آیین های گرامیداشت دهه فجر در سه روز اول آن به عنوان ایام حزن آل الله برگزار می شود.
مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر مراغه با اشاره به آیین های دیگر دهه فجر در این شهرستان گفت: بهره برداری و کلنگ زنی بیش از 65 طرح عمرانی، خدماتی و درمانی در این ایام با حضور آحاد مردم و مسئولان انجام می شود.
حجت الاسلام طالعی افزود: برگزاری راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور مراغه در ساعت 10.30 صبح این روز آغاز می شود و در این آیین بار دیگر با آرمان های شهدا، امام راحل و رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این آیین، خط بطلانی بر شیطنت ها و توطئه های نظام سلطه و ایادی منطقه این آن و موجب تحکیم پایه های انقلاب و نظام اسلامی است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی

مدیر کل کتابخانه‌های استان در این مراسم با بیان اینکه یکی از بزرگترین داشته‌های ما رشادت‌ها، خود باوری‌ها واستقلال ملت است که از مردان غیور دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است گفت: در افق جدید در کتابخانه‌های استان سعی بر رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در ۱۹ ماه گذشته سعی بر آشتی مردم با کتابخانه‌ها داشتیم افزود: درهمین راستا تعداداعضای کتابخانه‌های ما به ۱۶۱ هزار نفر افزایش داشته وبیش از ۱میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب به امانت رفته است.

وی اضافه کرد: ۶۴ برنامه فرهنگی از سنین کودکان تا بزرگسالان در حال اجرا است و در حال تبدیل کتابخانه‌ها به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم، ما در کنار امانت کتاب در حال تبدیل کتابخانه به مرجع و منبع هستیم وامروز بیش از ۷۰کتابخانه ما بالای ۵۰ سال سن داردکه نیازمند بهسازی است.

گفتنی است کتاب «لبخند آفتابی» به قلم سید رضا علوی به رشته تحریر در آمده که در بردارنده بخشی از خاطرات رسول آفتابی از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی