Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت‌: ۱۷ طرح عمرانی، خدماتی و درمانی با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در سرپل‌ذهاب افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ استانها کرمانشاه نظرات

اکبر سنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 17 پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی با اعتبار 82 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه این طرحهای عمرانی شامل افتتاح ساختمان بخشداری بخش قلعه شاهین، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قلعه شاهین، مرکز خدمات جامع سلامت روستائی بزمیرآباد است گفت: افتتاح پایگاه سلامت شهری شماره 2مستقر در بیمارستان و مرکز شماره2، پایگاه سلامت شهری شماره 3 مستقر در میدان قائم، پروژه گازرسانی به 3 روستایی بخش مرکزی و 8 روستای بخش قلعه شاهین نیز از جمله این طرح‌ها است.

سنجابی افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تأمین شده است.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز

شهردار منطقه پنج شیراز از اجرای ۱۲۰ پروژه و ریزپروژه در سطح این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: طی دو ماه آینده اولین باغ بانوان در سطح منطقه پنج شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، رضا مسعودی امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه پنج شیراز که با همراهی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز و یاوران و رابطین شورای محلات منطقه صورت گرفت، اظهار کرد: همزمان با بازدید از پروژه های عمرانی منطقه پنج، این موضوع را شاهد بودیم که پروژه های متعددی در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، زیر ساختی همچون دفع و هدایت آب های سطحی، پیاده‌راه‌سازی، فرهنگسرا و سالن‌های ورزشی متعدد در حال احداث و یا آماده‌بهره‌برداری است.

وی افزود: این پروژه‌ها در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان و در چارچوب ۱۲۰ پروژه و ریز پروژه در حال اجرا و یا در مرحله آغاز عملیات عمرانی است.

شهردار منطقه پنج شیراز ادامه داد: کلیه این پروژه‌ها با مطالعات قبلی و با این هدف که با اجرای آن‌ها چه بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود، در حال اجرا است.

مسعودی اضافه کرد: در سطح منطقه پنج اولین باغ بانوان مهر بانو در حال احداث است و این پروژه طی دو ماه آینده به بهره‌برداری رسید.

وی در تشریح مشخصات اجرایی باغ مهربانو، تصریح کرد: این پروژه در فضایی به مساحت ۶۴۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به اینکه در سطح منطقه پنج تعداد ۸ پروژه احداث پارک در حال اجراست، تاکید کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی به توسعه فضای سبز منطقه بسیار کمک می‌کند. این در حالی است که در گذشته در این منطقه فقر سرانه فضای سبز و فضای ورزشی داشتیم، اما با اهتمام ویژه‌ای که شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای برخی اقدامات داشتند وضعیت فضای سبز منطقه ارتقا یافت.

مسعودی ابراز امیدواری کرد: تلاش ما بر این است تا گره از مشکلات مردم باز کنیم و امیدآفرینی و بستر زندگی کیفی و مناسب‌تر را برای شهروندان فراهم کنیم.

تعادل‌بخشی اجرای پروژه‌ها و ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان در سطح منطقه پنج

در ادامه این بازدید افسانه خواست خدایی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی تصریح کرد: با سیاست‌گذاری که در شورای اسلامی شهر شیراز صورت گرفت پروژه‌های مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، خدمات شهری و زیر ساختی در منطقه پنج شهرداری شیراز از سه سال گذشته برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در منطقه پنج علاوه بر پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی که در حال اجرا است، اقدامات و پروژه‌های فرهنگی بی‌نظیری در مرحله افتتاح و اجرا است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: یکی از اقدامات اجرایی بسیار مطلوب در سطح این منطقه احداث باغ بانوان است که براساس مصوبه شورای شهر شیراز در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ این مصوبه در دستور کار قرار گرفت و بر اساس این مصوبه شهرداران مناطق یازده‌گانه شهر شیراز مکلف به ساخت باغات بانوان و خانواده شدند.

خواست خدایی اظهار کرد: در حال حاضر باغ بانوان در سطح منطقه پنج دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و طی ماه های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح آن مورد استفاده عموم بانوان منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: فضاهای فرهنگی که در این منطقه لحاظ شده است از جمله سرای مطالعه و برنامه ریزی برای مجموعه فرهنگی که در سطح منطقه در حال اجرا است، نشان می دهد تعادل و عدالت در اجرای پروژه ها در حوزه های مختلفی عمرانی، خدماتی و فرهنگی رعایت شده است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای کلان پروژه های بسیار زیادی که در سطح منطقه در حال اجرا است، دو مگا پروژه در این منطقه در سطح شهری در حال اجراست که پروژه تقاطع احمد ابن موسی (ع) و تقاطع قائم به رحمت از جمله این پروژه‌ها است که این دو مگا پروژه علاوه بر کاهش بار ترافیکی سطح منطقه ارزش افزوده بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.

اجرای عملیات وسیع لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در سطح منطقه، پیاده‌روسازی و دیگر پروژه‌های اجرایی زیرساختی در منطقه پنج از دیگر موضوعات مورد اشاره خواست خدایی بود و افزود: در سنوات گذشته شاهد اجرای این اقدامات وسیع عمرانی نبودیم و در زمان بارش باران همواره آب‌گرفتگی‌های متعدد را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در منطقه پنج که در قالب ۳ پروژه بزرگ انجام شد، در بارندگی‌های اخیر با هیچ گونه آب گرفتگی مواجه نبودیم.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: به زودی باغ بانوان و مجموعه سرای مطالعه تقدیم شهروندان خواهد شد و سایر پروژه‌ها به ویژه حوزه فضای سبز و بوستان های سطح منطقه، تاسیسات و مجموعه ها در حال بروزرسانی عمرانی هستند.

خواست خدایی تصریح کرد: منطقه پنج شیراز طی سال‌های گذشته جزو مناطق ضعیف بود، اما امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که این منطقه یکی از مناطق برخوردار شهر در سال‌های آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، اما با کمک و همراهی شهروندان و مطالبه عمومی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، این منطقه که یکی از مناطق فعال عمرانی و فرهنگی است به شرایط مطلوب دست می‌یابد.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در پایان اضافه کرد: منطقه پنج شیراز قطب ورزشی شهر شیراز است و این موضوع را شاهد هستیم که بیشترین پروژه های ایجاد سالن‌های ورزشی در این منطقه در حال اجرا و برخی در حال اتمام است.

به گزارش ایمنا، در بازدید شهردار منطقه پنج شیراز و عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه پنج از تعدادی از پروژه های عمرانی، زیر ساختی، خدمات شهری و فرهنگی این منطقه بازدید داشتند.

کد خبر 749143

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت