Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@02:02:49 GMT

عدم تحویل سوخت به ماشینهای کشاورزی فاقد پلاک

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۴۸۵۷۰

عدم تحویل سوخت به ماشینهای کشاورزی فاقد پلاک

به گزارش ایلنا از ساری، عقیل استادی مدیر جهاد کشاورزی تنکابن در جلسه پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در شهرستان تنکابن با بیان اینکه  یکی از معضلات در توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی، عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی است، اظهار کرد: در‌حال‌حاضر  ۵۰ دستگاه تراکتور از سال‌های قبل در مزارع کشاورزی و باغات این شهرستان ‌مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌جهاد‌کشاورزی‌شهرستان‌تنکابن‌افزود: سال گذشته ۱۸ دستگاه تراکتور و ۵ دستگاه کمباین توسط کشاورزان خریداری و مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: برای اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی، هماهنگی های لازم با پلیس راهور استان مازندران در سطح این شهرستان انجام شد.

استادی تصریح کرد: با توجه به مصوبات جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شد، تمام مالکان و صاحبان ادوات و ماشینهای کشاورزی بدون پلاک، حداکثر تا اول اسفند ماه امسال نسبت به پلاک گذاری اقدام کنند، درغیراین صورت از اول اسفند ماه امسال، هیچگونه سوخت مایع به ماشینهای کشاورزی فاقد پلاک ارائه نمی‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف و فاقد مجوز در شهر بادرود خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن لزوم اخذ مجوز از سوی واحدهای صنفی جهت فعالیت اظهار داشت: پلیس بر اساس رسالت و وظیفه خود با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شهرستان نطنز برخورد قانونی می‌کند.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد با واحدهای صنفی فاقد مجوز افزود: پلیس امروز در بادرود با واحدهای صنفی وفاقد مجوز برخورد قانونی صورت داد چراکه به تذکرات صادره از سوی پلیس بی‌توجهی کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در بیان برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز در شهر بادرود ابراز داشت: تعداد 10 واحد صنفی فاقد پروانه کسب علی رغم تذکرات پلیس و بی‌توجهی به این تذکرات پلمپ صد.

سرهنگ کریمی درادامه گفت: تمام کسبه‌های  شهرستان نطنز در وقت قانونی نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام کنند در غیر این صورت پلیس با پلمپ اصناف با آنان برخورد صورت می‌پذیرد و در این زمینه با کسی تعارف وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سارق به عنف در ابیانه نطنز خبر داد و تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در ابیانه موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

2 واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز افزود: در این رابطه یک سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد و متهم  در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت به عنف تلفن در ابیانه اعتراف کرد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت