Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:‌مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران امنیت مثال زدنی آن است و نیروی انتظامی این امنیت را در کشور برقرار کرده است.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: قبل از انقلاب خواسته اصلی آمریکا و هم پیمانانش از جمله اسرائیل و انگلیس آن بود که ایران را با تلاش خود به عنوان قدرت نظامی منطقه خاورمیانه و حتی آسیا معرفی کنند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره این کشورها تلاش کردند که ایران را کشوری ناامن و خطر ساز جلوه دهند و با تمام توان و با استفاده از تحریم های اقتصادی و غیره تلاش کردند، اما ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:‌جان فشانی شهیدان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و نیز تدبیر و مدیریت مسئولان در دوران پس از انقلاب اسلامی موجب شد که آمریکا در اهداف خود ناموفق باشد و با این همه هزینه و تلاش هیچ غلطی نکرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد:‌ دشمنان انقلاب بدانند که با دفاع شیرزنان میهن از کیان انقلاب و قرآن، نمی‌توانند به جایی برسند.

سردار رحیمی اذعان کرد: اگر چه مشکلاتی داریم به عملکرد مدیران نقد است، اما در همه کشور‌های دنیا مشکلاتی وجود دارد و حتی در عید بزرگ آمریکایی‌ها می‌بینیم که مشکلات باعث اعتراصات مردمی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در این سال‌ها امنیت است و همواره نیروی انتظامی به عنوان نوک اصلی برقرای امنیت در کشور، امنیتی مثال زدنی را برقرار کرده است. امروز با تدبیر سربازان ولایت از نقطه صفر مرزی تا عمق شهر‌ها امنیت مثال زدنی در بخش‌های حاکمیتی نظام حکمفرما است.

سردار حیمی گفت: پایتخت جمهوری اسلامی ایران در میان پایتخت‌های سایر کشور‌ها از لحاظ امنیت در رتبه‌های برتر دنیا قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: اگر چه ما و مسئولان غافل بودیم و یا بی توجهی کردیم، اما دستاورد‌های خوب و ارزشمندی را علی رغم تمام فشار‌ها و مشکلات داشتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت