Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد افزود: مسئولان در برابر فشارهای آمریکایی ها تسلیم خواسته های نامشروع آن ها و مداخلات ناموجه آن ها نمی شوند.
وی ادامه داد: در حوزه نفوذ ایران، در بخش های مختلفی از دنیا این نفوذ را مشاهده می کنیم به طوری که در منطقه غرب آسیا اتفاق مهمی بدون رضایت و حضور ایران نمی افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: امروز آمریکا که بزرگترین قدرت پوشالی دنیاست در این یکسال که ترامپ رئیس جمهوری شده است بیشترین مساله ای که برای او مطرح بوده و بیشترین توئیتی که درباره آن زده مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.
صادقی افزود: این نشان از اثرگذاری ایران داد چون ما جلو سیاست های او را گرفته آیم و نگذاشته ایم نفوذ داشته باشد و استقلال خود را حفظ کرده ایم و یک عنصر موثر هستیم.
وی ادامه داد: اما درباره عربستان حرفی ندارد که بزند چون موثر نیستند، اگر می بینید اینقدر به ما حمله می کنند به دلیل اثرگذاری ما است.
صادقی گفت:‌در بخش سیاسی برانداختن حکومت استبدادی بیش از دو هزار و 500 ساله یک دستاورد بزرگ سیاسی است همچنین برانداختن فکر شاهنشاهی یک دستاورد است.
معاون قوه قضاییه گفت: ما تا به امروز بدون مشکل جلو نیامده ایم و برای استقلال و آزادی خود هزینه های زیادی داده ایم.
وی ادامه داد:امام راحل یک قالب مدرن را به نام جمهوری انتخاب کرد که بیشترین اتکای آن توجه به حضور و آرای مردم است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: امام راحل ضمن آنکه مشروعیت حکومت را امری الهی می دانست اما اعمال این حکومت و تحقق بخشیدن این مشروعیت الهی را با اتکا به همراهی مردم دانستند و مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی را جمع کردند.
صادقی ادامه داد: در فلسفه سیاسی مدرن دنیا امروز بیشترین بحث از مشروعیت سیاسی بر پایه مقبولیت مردم است.
معاون قوه قضاییه گفت: امام مشروعیت و مقبولیت را به هم پیوند زدند و یک ترکیب جدید به نام حکومت جمهوری اسلامی عرصه کردند فلسفه سیاسی آن بر پایه مردم سالاری دینی است.
معاون قوه قضاییه گفت: در بخش سیاست داخلی امروز مردم ما با آزادی تمام آنچه را می خواهند بیان می کنند و به گروهی می خواهند رای می دهند.
صادقی افزود: یک روز جناح چپ و یک روز جناح راست می آیند و این همان مردم سالاری دینی است که تغییرات با شیوه مسالمت آمیز در درون نظام اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی تجربه درست انتخابات در کشور وجود نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی حدود 38 انتخابات برگزار شده است.
صادقی خواستار حل شدن مشکلات اقتصادی مردم شد و گفت:‌دلسوزان نظام از این مشکلات نارضایتی دارند.
خبرنگار : سجاد خسروانیان ** انتشار دهنده:‌ غلامرضا مالک زاده
9254 / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است