Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر آموزش و پرورش گفت: هویت و شناسنامه انقلاب با نام امام عجین شده و انقلاب بدون نام او شناخته شده نیست. ما باید برای فرزندان و امیدهای آینده روشن کنیم که امام چگونه فردی بود.محمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) در مراسم دهه فجر و در آستانه سالگرد تاسیس مدارس رفاه ضمن گرامیداشت خاطره امام خمینی(ره) گفت: شنیدن نام انقلاب برای هر کسی چه در داخل و چه خارج و چه برای دوست و دشمن تداعی‌کننده نام امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:‌ هویت و شناسنامه انقلاب با نام امام عجین شده و انقلاب بدون نام او شناخته شده نیست. ما باید برای فرزندان و امیدهای آینده روشن کنیم که امام چگونه فردی بود.

بطحایی افزود: امام فردی بدون مکنت و مال و پشتوانه سیاسی؛ در ارکان حکومتی وقت توانست انقلابی را رقم بزند که بعد از گذشت چهل سال همچنان از آن با عنوان انقلاب ارزش‌ها نام ببرند. بنابراین دائم باید این سوال را در ذهن مرور کنیم که چه شد که او اینگونه ماندگار شد و سنت و سیره او چه بود؟

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: مهمترین علت ماندگاری امام این بود که صرفا به رضایت خدا توجه داشت و همه تصمیماتش برای خدا بود. امام به وعده خدا ایمان داشت و به نیروی عقل، مشورت و فکر معتقد بود و باور داشت با اتکا به این عوامل درست‌ترین تصمیم را می‌گیرد. طبق گفته یکی از نزدیک او امام در سخت‌ترین تصمیم‌گیری‌ها استخاره نمی‌کرد و همیشه با اتکا به عقل و مشورت پیش می‌رفت.

بطحایی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید دانش خود را تقویت و مهارت‌های زندگی را تمرین کنند، خطاب به آنها، گفت: آینده این کشور در دستان شماست، بنابراین برای بدست گرفتن پست‌های کلیدی باید آماده شوید و با شادابی و سرزندگی به تحصیل بپردازید؛ زیرا ناامیدی و خمودگی دانش‌آموزان باعث امیدواری دشمنان است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: البته ما هم کم تقصیر نداریم اما تلاش می‌کنیم موانع حرکت دانش‌آموزان به سمت اهداف عالیه را برطرف کنیم ایران اسلامی چشم انتظار شما دانش آ‌موزان است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۴۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • تبیین سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب/معلمان امیدآفرینی کنند
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود